Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5
Kanon Anja!!
Kanon Anja!!
valskursen gick bra -det var tom riktigt kul! Vi fick oxå prova att danska till en riktig wienrval (hur det nu stavas??) och har liksom er uteslutit den duktigt -shit vad det gick snabbt!
Men Anne, klart att allt kommer att går hur bra som helst! Du/ni har ju planerat fixat och grejat och så har ni ju bjudit alla era nära och kära -klart att det blir bra! Men förstår att det finns spöken såhär dagarna innan! Massor av styrkekramar till dig!
Fröken Planera skrev 2008-06-24 08:47:41 följande:
vi danskade inte, utan dansade...tokigt det kan bli
och ingen wienrval heller...herre gud och jag ska snart vara klar svensklärare...suck
30 poäng...tur att jan nilsson inte ser detta, då hade han ändrat mina betyg.. hehe
Håller på att fixa med bubborna nu och kommit på att vi nog har varit lite snåla när vi beställde. är det ngt som får över eller som har beställt för många så är jag intresserad av att köpa!
Du måste ju äta ordentlig Anne, klart att det blir pannkaka annars! Har du inte kraft och lågt blodsocker är det klar att man tjuter, speciellt när man har något så stort som sitt bröllop framför sig!
tack Gabbi!
Anytime! Klart att vi måste dricka vin snart!
Gabbi: Du har mail
Perfekt! Köper gärna! Vi hade tänkt en per par ungefär, men så kommer det kanske fler och kolla i kyrkan osv så vi får nog ha flera...
Håller på att leta musik till första valsen, hittar inget som känns helt bra har skickat ett mail till studiefrämjandet och frågat vad de spelade för ngt där -han sa det ju, men det kommer ju inte jag ihåg nu.