Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5
Aha, nä, känns väl som om det gått mycket pengar på annat nu va?
Aha, nä, känns väl som om det gått mycket pengar på annat nu va?
Vad roligt att bilderna blev bra! och snabbt gick det med! så du ska umgås med din man, det kan jag inte förtså?!
Jobbar nu och ögonen är såååå tunga, längtar hem till min säng zzzz
hhmmm, v 35 är helt kört för mig! Är i grekland då och myser! Finns det ingen möjlighet att vi kan träffas v36 istället? Vill ju se er bilder/filmer och allt vad det nu är!
Har haft planeringsmöte ikväll med föräldrar toastmadames och han som ska göra maten... HERREGUD vad folk ska lägga sig i allt och tycka en j-la massa. Måste bara höra med er som har gift sig, hur gjorde ni med presenterna, öppnade i på kvällen eller väntade ni till dagen efter?
såg precis att ni åker v 36, träff v37?
JO, men det börjar man betala på 6 eller om det är 12 mån efter att man slutat ta lån=när utbildningen är klar. Allt om återbet står på deras hemsida www.csn.se
Välkommen hit!
Kävlinge gamla kyrka 23/8, själv då?
Killen som ska köra oss till/från kyrkan ringde innan idag. Något i motorn på den gamla räven har gått sönder och eftersom det är en så gammal bil så är det ju inte bara att köra till närmsta verkstad och byta. Så nu är vi på biljakt, igen! Har ni några bra tips på bra och ej svindyra bilar så kan ni väl vara gullig och skriva eller inboxa mig!
Nix, ingen häst och vagn -e superallergisk mot hästar! Bil med tak tack!
Bösamöllan har en fin lokal för fest och ibland väljer även en del att gifta sig där. Fin utemiljö, så man an ju ha vigslen inne eller ute beroende på väder. Måste boka i mycket god tod om man ska vara där. Kan ta med egen alkohol och egen mat.
www.bosamollan.se
Var oxå och såg Mamma Mia för någon dag sedan -den är jättebra! man bara sitter och ler och har det mysigt!
Vilka goa arbetskamrater du har anja som fixa tårta!