Inlägg från: Embo81 |Visa alla inlägg
  • Embo81

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5

klart att vi kan -ge tusan i att smutsa ner det bara

• Embo81

Arkiv-skriv ut-egenskaper (upp till höger i rutan, brevid skrivarens namn) -utskriftgenvägar (tror du kommer direkt dit)-välj dubbelsidig utskrift/duplex-skriv ut

1000kr i konsultation, thank you!

Måste snabba mig rejält nu -HUR KAN DET KOMMA SIG ATT MAN ALLTID HAMNAR HÄR??????

Puss på er

• Embo81

Såg att vi fått en ny blivande brud här -välkommen!

Nu är jag tillbaks från några dagar i ljuvliga Rom -verkligen en stad jag rekommenderar er att åka till. Massor att titta på, har fått kultur så det räcker och blir över för ett tag framöver. Maten var god, vinet var gott, väldigt trevliga människor och gott väder -men shit vad vi har gått mycket! Strunta i alla bantningskurer och åk till Rom istället, vi har gått och gått och gått och gått!

Jaha, några ha minnsann blivit gifta och några har tokigt få dagar kvar! Stort grattis till er nyblivna fruar! Fick ett mms på Flamora, hon var hur fin som helst! Ska bli kul att se fler bilder på henne -svårt att se detaljer på ett mms! Hon tackade iaf så mycket för telegrammet.

Anja, har fotografen fått tag på dej ännu? Han skulle ringa dig och höra var och när ni ska fotograferas så att vi kan bestämma när vi ska träffa honom på lördag -efter att vi titta på dig! Ska genast sätta stora kameran på laddning! Gabbi -dej får vi vara med på telepatiska vägar

Jag tror snart att jag åker ner och stryper tantan på pastorsexp, sen i januari har hon svarat på ALLA frågor, att hon inte vet och att vi får återkomma!!! Nu ljög jag ihop en historia om att vi skulle skicka våra vigselprogram på tryckning så nu MÅSTE vi få tag på kantorn. Hon skulle skriva en lapp till honom -som om jag inte hört det förr.. Fattar inte de där ner att för oss är det en stor dag och att vi kanske inte tar allt med samma lugn som de gör...grrrr. Från och med nu så M sköta all kontakt med dem -känner att jag är väldigt nära att säga något mindre genomtänkt. Han har dock fått stränga förhållningsregler att vi INTE ska vänta eller återkomma, utan de ska ordna med oss NU! Sorry-men var tvungen att kräka av mig lite!

• Embo81

Flamora!

Vilka fina bilder! Trevlig semester ni ska på -vi var på exakt samma hotell förra sommaren. Det finns en utflykt som går till sahara vi fick åka jeep i öknen, rida kamel, titta på star warskulisser, (M blev superglad, jag var måttligt intresserad), djävulens badkar mm ÅK PÅ DEN! Det är super! Ska ni åka på utflyten ta med passen och pengar till dryck+dricks till allt o alla (i priset för utflykten ingår mat, men inte dricka) Hotellet är helt ok, stranden ligger precis vid hotellet och det finns mat och dryck hela tiden.

Ha det så himla bra!

• Embo81

Jen
    Fina bilder, den första är superfin!

• Embo81

Har bara hört att det finns, men inget mer...ska höra om det är någon som vet på jobb imorgon.

• Embo81

Snortcrow-hittar du något bra ställe så kan du väl skriva det här. Har inte heller köpt mina underkläder ännu, skjuter det ständigt på framtiden.

Anja-förstår att ni känner er besvikna över att "kompisen" håller på så. Ärligt talat känns det som om han är värsta toffeln. en av hans bästa och äldsta vänner gifter sig och han kan inte komma för att tjejen inte vill...

• Embo81

Ringde gudsmeden för en månad sedan och hörde var min ring blev av, då sa hon att hon skulle höra av sig så fort den var klar. Igår ringde M henne för att höra när den är färdig, fick då veta att den som sätter i stenarna har sem till den 11/8...det betyder att jag får ringen precis i tid och jag beställde den 17/5...tre månader -kass! Hoppas nu verkligen att den är bra, för det finns ju ingen tid att ändra något grrrr

• Embo81

Godmorgon!

Kan bekräfta att Anja blev fru Godály igår. Jag och M var i kyrkan för att titta på henne. Anledningen till att M var med var att vi skulle prata med fotografen eftersom vi ska ha samma kille. Anja var superfin i sin klänning, snygg make-up och fin håruppsättning. Hennes barn var näbbar/ringbärare och de var hur söta som helst, speciellt hennes flicka...såååååå söt! Tänkte inte berätta så mycket mer om själv vigsel, eftersom jag tyckera att det är Anjas bröllop och då ska hon så klart själv få göra det och jag misstänkte att det kommer att komma en högst detaljerad beskrivning om uppknäppta strumpe-bandshållare och annat...

Hur som, efter vigsel blev det hyllningar och gratulationer. Tyvärr hade de fått ett återbud från ett kompispar till D, så Anja undrade om vi hade lust att komma istället om vi inte hade något annat för oss. Tja, en sliten pizza och somna i soffa kl20.00 eller gå på AF och Anjas bröllopsfest...inte så svårt val! En trevlig fest med god mat, trevligt sällskap och ett ruggigt bra band! Blev dock en del missförstån i början då de andra gästerna trodde att vi var några helt andra, då det stod Annelie och Jimmy på våra bordsplaceringar...haha, kul att gå på fest och vara någon helt annan, hade kunnat hitta på vad som...!
    Bandet spelade en vals som andra låt och då fick vi passa på att träna på brudalsn och det gick ganska bra -skönt!

Tack så mycket Anja!

Massa kramar Emma o Mathias

Gabbi!

Grattis till dig med! Hoppas att ni hade en bra dag och att ni oxå blev herr och fru igår! Ska bli så spännande att höra hur allt gick! Fick du telegrammet? Var minnsann inte det lättaste att få fram vem som var din toastmaster, men efter sms till S och samtal med krogen löste det sig. Bara det att krogen inte bekräftade att det tagit emot mitt mail, därför jag undrar om det kom fram som det skulle..

Kram på dig med fru Strömberg!

• Embo81

Hedebris: Du verkar ha haft en toppen-hippa! Hoppas du hittar någon som kan servera med!

Anja: Vad hände med era smålandsplaner?

Gabbi: Tack för igår!

Flamora: Välkommen hem från Tunisien! Hoppas ni har haft en bra vecka!

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5