Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5
Jag heter förresten Ericsson på riktigt nu Har äntligen fått bekräftelsen!
Jag heter förresten Ericsson på riktigt nu Har äntligen fått bekräftelsen!
Ja, Embo, bara ring ocg jaga. Det dröjde ju riktigt lång tid innan jag fick det.
Anja: Välkommen hem! Vad härligt det låter!! Kul att ni är så nöjda.
Gabby: Jättefin bild i tidningen, ni ser så lyckliga ut.
Anne: Jag går oxå på Afro, hur kul som helst!
Jaha, då har vi flera olika ställen att vara på den 20:e, bara att välja!
Embo: Ja, han åkte till malmö då. Han har ju börjat plugga spec. pedagogik så ni kanske ses fler gånger Superfin bild du skickade! Tog ni fera bilder inne i kyrkan? Eller ni var på fler ställen?
Sushi...nja, inte min favorit. Men ni får gärna ta med det hit om ni vill De har ju sallader på Viking oxå så det får kanske bli en sån om ni nu ska va så nyttiga!
Hedebris: Åkarp är ju nära. Antar att vi äter först, särskilt om folk har med sig mat.
Var det ok att vara här då? Har inga problem att åka till Lund om det skulle va så
Anja: Nu har jag tittat på bilderna från er resa. Ser härligt ut. Blir så sugen på att resa!
Vad glassar det fanns!!! Hur många provade ni av dem?
Han ska läsa en termin, så 30p blir det väl då. Får hoppas att han står ut även om d inte e så bra Synd att det ska vara så...
Hihi, låter fint med stövlar
Nu e det dags för mig att sova. E sååå trött! Kunde inte riktigt somna inatt så jag hoppas att jag få sova ordentligt nu!
Gonatt!
Ok, man ska kanske prova sushi en gång till då om ni nu säger att det är så gott Men då får ni hjälpa mig med vad jag ska beställa!
Embo: Var har du vft? Är det sista terminen du går nu?
Hehe, ja jag har precis haft sex- och samlevnad. Kan maila min planering till dig.
Precis!
Anja 19 juli 2008 skrev 2008-09-09 21:59:28 följande: