Inlägg från: Flamora |Visa alla inlägg
  • Flamora

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5

Nu är det snart läggdags för mig.

Sov så gott!

• Flamora

För min del går det bra med ett gemensamt fat. Jag kan fixa lite annat småplock oxå så man får nåt i magen även om man inte tycker om sushi

• Flamora

Embo: Jag funderar.... Men jag har en box rött och en vitt som jag kan bjuda på. Annan dricka, eller om man tror att det går åt mer, kan man väl ta med sig, eller?

• Flamora

Jag har köpt dem i Tyskland så de kostade inte så mkt. Vi KAN dela på kostnaden om ni känner för det Chill out (både rött och vitt) är det om det kan duga.

Embo81 skrev 2008-09-10 14:06:22 följande:
    Du behöver ju inte bjuda på vinet, vi kan ju dela på kostnaderna precis som vi gjorde förra gången.
  • Flamora

Jag ska höra med K om man kan koppla datorn till TV.n. Annars ska det funka att visa bilder på skiva genom DVD:n men jag ska höra vilket format det måste vara i då.

Jag tänkte välja ut ett mindre antal bilder och visa för er. Man behöver ju inte visa 50 bilder på brudbuketten, t ex. Ta med er ett gäng bilder som ni vill visa upp. Kanske nån från vigseln, nån fotografbilder, nån från festen så blir väl det jättebra. Vi kommer ju somna om alla ska visa 200 bilder var
    Vi ser gärna några av dina bilder igen, Anja. Vi har väl sett bilder på alla egentligen..?

Sushi:
    Anja
    Flamora
    Fröken Planera
    Embo

Vem mer??

• Flamora

Ane: Du är verkligen jättefin i din nya frisyr. Är oxå inne på att klippa av håret, men jag fegade när jag var hos frisören. Blir dock inspirerad av dig och andra som vågar... Kanske nästa gång

Anja: Jag har ju sagt innan att jag fixar lite annat tilltugg. Jag gör nån minipajer, lite sallad, bröd och annat smått och gott. Så behöver du inte oroa dig för att gå hungrig (och inte jag heller, hehe).

• Flamora

Lovar att inte göra för mycket. Men jag tycker att det är roligt med matlagning

Riktigt kort hade jag nog inte vågat, inte direkt iaf

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-09-13 10:49:40 följande:

Flamoradet låter superbra Men ansträng dig nu inte för mycket för vår skull. Lova! Tror du hade varit jättefin i en kortare frisyr men det som du har nu klär dig superbra.Om du skulle klippa ditt hår kort så tror jag nästan att det snyggaste på dig hade varit en RIKTIGT kort frisyr. Typ pojkfrisyr! Faktiskt...
  • Flamora

Hörni, är ni sugna på efterrätt den 20:e eller bantar alla?? Vad vill ni ha isf? Snacks?

Hur många blir vi egentligen?

• Flamora

hehe

Hedebris skrev 2008-09-14 12:40:35 följande:
    banta... vad är det
Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5