Inlägg från: Flamora |Visa alla inlägg
  • Flamora

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5

Haha, det kan jag förstå. Själv har jag massor med fina foton från vår fotograf som jag skulle vilja visa, men jag har ingen länk el så. Vi hade ju en amatörfotograf och fick bilderna inlagda på vår dator direkt. Får visa dem för er när vi träffas

• Flamora

Hehe, vad du e söt!

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-08-10 11:13:35 följande:

Haha det lät helt otrevligt mot alla andra, menar alltså inte att du var vacker som FÅ här inne *asg* Alla brudar är ju vackra men jag ser verkligen fram emot dina bilder. Älskade din frisyr o din klänning och ja, ni hade verkligen ett sånt där sagovackert utseende på allting. Jag känner att jag formulerar mig mindre bra (har knappt sovit i natt)
  • Flamora

Hedebris: Jättefina bilder. Vi tänkte ju oxå ha Lommafoto först, men tyckte att det blev för dyrt. Som tur e belv vi nöjda med våra bilder ändå. Men era blev verkligen bra.

Anne: Visst dansade vi dirty dancing Tar med filmen när vi ses! Men första lördagen i september e jag upptagen....

Ni som har gift er och bytt namn, har ni fått papper på att det har gått igenom? Jag har ännu inte hört nåt och det är ju 4 veckor sen nu. Borde man ringa och höra eller kan det bero på semestrar och så??

• Flamora

Anja: VÅGA! Tänkt på hur det gick med ringen. De kan inte annat än säga "nej"...

• Flamora

Anja: Jag vet hur det är, gillar inte heller att ringa samtal, men är det i jobbet el så så går det hur bra som helst. Du får väl låtsas att det är för nån annan du ringer, hehe.

• Flamora

Nä, det gör det inte för dum-prästen har inte skickat in papperna än. SUCK!

• Flamora

Jag tror jag kan andra helgen i september.

• Flamora

Embo: Vad bra att du hittade strumpor. Första dagen på jobbet idag så jag e lite förvirrad och glömde svara på ditt mess innan...

Kul oxå med armbandet som svärmor kom med!

Jag hade tänkt ha en vit sjal med mig på bröllopsdagen om det skulle bli kallt, men det glömde jag hemma tillsammans med paraplyet. Som tur var var det varken kallt eller regnigt

Labbråttan: Jag fällde inte en tår på vårt bröllop. Är inte heller typen som gråter vid sådana tillfällen el filmer. Däremot sprutar tårarna när jag blir arg eller ledsen.

• Flamora

Så gjorde vi oxå. Stod i trappan som gick upp till orgeln.

Anettan73 skrev 2008-08-14 12:55:29 följande:
    Vi gömde oss bakom en dörr där man går upp till läktaren, stog i trappan sen kom Tobbes bror o öppnade när alla hade kommit ut från kyrkan.
  • Flamora

Låter mycket spännande, Hedebris. Vad kul när folk hittar på sånt

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5