Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5
Grattis Jen! Full story när du har tid, tack!
Grattis Jen! Full story när du har tid, tack!
Labbråttan, kul att höra av dig igen. Ha en skön semester! (Vart var det ni skulle åka, nu igen?)
Jag ser verkligen fram emot återträffen..
Jag sitter här och väntar på att Kevin och Sonny ska komma hem från Nova Lund. Sen ska vi åka till Araslöv/Färlöv och träffa både fotografen och prästen. Så nu är det vår tur att gå igenom allt.
Imorgon fm har vi möte med min arbetskompis som ska trycka våra festprogram.
Kanske känns allt lite mer verkligt sen.. Jag har ju fortfarande inte fattat att jag faktiskt ska gifta mig på riktigt på LÖRDAG!!!! Shit, va jag måste vara sölig i huvudet..
Ni som gift er, när fattade ni innebörden av vad all denna planering leder till????
Vad skönt för dig, Anja. Sonny har upptäckt ett fel i våra program som han ska syssla med ikväll. Så nu vet vi vad han ska pyssla med hela kvällen..
Nu har vi ialla fall träffat både fotograf och präst. Känns bra, båda verkar helt ok. Så vi kommer nog både bli gifta och fotograferade.
Flamora. Åhhhh så vacker du var, och så söta små näbbar!!!
Det syns verkligen på bilderna att ni haft en höjdardag. Hoppas nu att ni även får en toppensemester!!! Men vad kan gå fel, nygifta i ett soligt land, där man får allt planerat?
Jag tackar så mycket att jag fick köpa papraplyet, det ligger i bilen, så det inte blir kvarglömt här hemma. Guc, vad jag hoppas att vi slipper använda det!!!
Embo, vad bra att Rom-resan var lyckad. Italien är ju ett av våra tilltänkta resemål på bröllopsresan, vem vet du kanske får oss att äntligen bestämma oss..
Jag ser fram emot vår telepatiska kontakt på lördag, ni kommer säkert finnas med i mina tankar allihop..
Jag har tyvärr ingen aning om estniska huset.. Sorry..
T RO skrev 2008-07-15 14:32:14 följande:
Hej hej! Regniga hälsningar från Blekinge. Här är allt unfrt kontroll och allt bara flyter på.. Ett par mindre fadäser har inträffat, men de har löst sig nästan kusligt enkelt.
Fortfarande inte nervös, så jag väntar mig att jag ska bryta ihop fullständigt imorgon! Men jag hoppas såååå innerligt att jag behåller lugnet, vill så gärna vara "in the moment" som alla tipsar om.
Kommer tillbaka till Lund någon gång på måndag och då är jag Fru Strömberg!!!!
See you girls!
Hej på er! Här har det hänt en del, ser jag.
Hedebris, vad bra att möhippan blev lyckad!
Anja, Vilka fina bilder.. Hade du åxå en fantastisk dag?
Vår bröllopsdag var så perfekt, så jag vet inte vad jag ska säga om den. Den var precis vad jag hade hoppats på, (och så ändå lite bättre) Vilken stämning i kyrkan!!! Jag grät faktiskt inte alls så mycket som jag var orolig för att jag skulle göra. Mina tärnor och gäster stod för tårarna!
Och kvällen... Ja, helt fantastisk!!! Vilka tal och vilken fest!! Allting kändes så underbart. Vi fick massor med sms dagen efter från gäster som tackade för det jättefina och roliga bröllopet. Till och med min pappa höll tal, det trodde jag aldrig!!!! Men det gjorde mig såååååå glad!!!
Anja föresten, är inte du i Småland????
Jag skulle åxå vilja se foton. Idag fick vi ett smakprov från fotografen, så det är det första fotot jag sett.
Jag har just betalat fakturan till fotografen, så nu väntar jag med spänningen på resten av fototna.
Vi har framkallat fotona som var i engångskameran, men där var mest kort på gästerna, så de sätter jag inte in nu..
Lovar att återkomma!
Anja 19 juli 2008 skrev 2008-07-22 18:43:46 följande:
Tack själv, Embo. Hoppas ni får plats med lika många kuvett som vi fick i lådan. Hoppas även att även ni slipper använda paraplyet. (Vore ju synd att slita ut ett så vackert paraply )
När F-N kommer Anne hem???? Hon har väl inte emigrerat????
Hedebris, Jag kan inte hjälpa till med serveringen, för det ser ut som att vi kommer vara utomlands då...