Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5
Han kom i morgonrock. Så han var nog nyduschad i alla fall. Jag frös så mycket, så jag tänkte mest på att jag ville hem till mitt älskade badkar.
Anja 19 juli 2008 skrev 2008-06-27 19:20:28 följande:
Han kom i morgonrock. Så han var nog nyduschad i alla fall. Jag frös så mycket, så jag tänkte mest på att jag ville hem till mitt älskade badkar.
Anja 19 juli 2008 skrev 2008-06-27 19:20:28 följande:
Ja, jag håller med dig. Jag led så med henne när det började åska så i dag. Undrar om de hade lika pissigt väder där! Men åskan drog ju förbi så tidigt på dagen, så de kan väl inte ha hunnit samlas än.
Anja 19 juli 2008 skrev 2008-06-27 19:21:15 följande:
God morgon allihop! Vill bara bekräfta att Anne numera är Fru Säfström Lanner! Vi var där, vi såg att det verkligen hände!!!
Embo och jag åkte till Vitaby kyrka igår för att se vigseln. De var så vackra!!! Anne sken som en sol och Anders var superstilig och de såg så stolta och lyckliga ut. Tärnorna var jättefina i sina gula klänningar och solisterna sjöng superfint!
När vi stod utanför kyrkan och väntade på att brudparet skulle komma ut, så sken faktiskt solen lite grann, så även vädret fick godkänt.
Embo tog några bilder med sin kamera, men vi tycker inte att det känns riktigt rätt att vi ska lägga ut bilder på Anne på nätet, så det får hon göra själv när hon kommer tillbaka. Men som sagt, Embo har bilder, så ni kan ju se dem vid tillfälle sen!
Jo, där var massor av folk! Så när vi väl kramat om henne och sagt Grattis, så drog vi oss undan.
Jag bad om att få ta ett foto som jag skulle sms:a till dig. Och då poserade hon glatt. Jag har ett par fotton till i mon mobil, som du kan få se när vi träffas.
Bestämde vi 10 eller 10.30?
Inboxa ditt nummer till mig, så fixar jag det! Hedebris!
Hedebris, du bor i Malmö, va?
Emo, vad sa Matte när du kom hem? Jag kan ju säga att jag var lagom poppis för att vi var så sena...
Det var helt enkelt inte läga att säga att vi stannat och ätit, så jag fick skylla på att vi kört fel...
Nä, han är inte långsint, han var glad igen när vi var framme i Häljarp.
Han tyckte det var så pinsamt att komma försent när vi redan skjutit upp det en timme.
Ja, de var verkligen supertrevliga. Och så gott med grillat.
Kevin fick full uppmärksamhet av deras båda barn som är 2 & 4 år gamla, de tyckte det var dökul med en så stor kille som hoppade med dem i stutsmattan.
Men så blev det ganska sent, så jag känner mig lite slö idag, trots att jag var nykter och skulle köra.
Embo. Hur hade ni det igår då? Fick ni se några nya tricks...?