Inlägg från: Fröken Planera |Visa alla inlägg
  • Fröken Planera

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5

Hej på er! Äntligen blev det fint väder, vi har varit på Lomma Beach hela dagen och bara gottat oss. När vi kom hem låg ett vadderat kuvert innanför dörren. Det var från fotografen!!!! Shit vilka fina bilder!!! Vi är jättenöjda. Ska försöka lägga in några under kvällen..

Flamora. Ja, vi måste absolut träffas snart. Nästa vecka är Kevin på scoutläger, så då kan jag nog vilken dag som helst. Ska försöka umgås så mycket som möjligt med min man, men vi har inte bokat något än.. Veckan efter kommer vi förmodligen åka till Iltalien, tror vi och vara borta i 1,5 vecka, tror jag..
    Längtar efter att höra allas berättelser..

• Fröken Planera

Hej på er allihop!
    Grattis Hedebris till din fru-titel !

Nu har vi kommit hem från vår resa. Vi snackar bilresa i Italien. Shit vad dyrt där var!!! Men vilket vackert land!!!
    Jag har tänkt en hel del på er. Jag har tittat in ibland, men har inte kunnat skriva inlägg. Något i vår dator där hemma har brunnit upp, så den funkar inte alls. På Sonnys jobbdator kan jag gå in här och kolla inlägg, men kan inte skriva nåt. Nu sitter jag på jobbet och tjuvläser vad ni skrivit, men jag hinner inte läsa allt. Jag har i alla fall uppfattat att en eventuell träff är på gång den andra helgen i september. Jag kan fixa så att jag kan hänga på. (Sonny fyller år den helgen, så vi kommer säkert ha besök av svärmor och svärfar, men jag kan nog smita undan på kvällen )Så kan jag berätta om resan då!!!

Jag försöker titta in senare igen!¨'

Kram på er allihop

• Fröken Planera

Anne. Jo, jag har förstått att vi reste bort rätt veckor. Helt otroligt, jag som aldrig väljer rätt veckor till semestern annars!
    Vilka bilder är det du väljer på, Anne?

• Fröken Planera

Jag kan inte heller den 29:e. Hur ser det ut för alla den 20:e då??? Eller är det för sent?

Embo81 skrev 2008-08-19 12:42:41 följande:
    29e e jag i grekland...
  • Fröken Planera

GRATULERAR 23/8:e brudar!!!!!=)

Embo, i så fall kan du sälja ditt paraply som oanvänt igen...

a wife to be skrev 2008-08-19 13:32:04 följande:

jippie, var precis inne på SMHI, det står att på lör i Lund ska det bli STRÅLANDE SOLSKEN från kl 12,00 Kan vi verkligen ha sådan tur! Tjohooooooo
  • Fröken Planera

Embo! Grattis, den är verkligen superfin!!! Tur att den hann bli färdig innan lördag...

• Fröken Planera

Jag förstår dig, Embo. Det är ju märkligt att den bara hamnar på fingret i tid och otid... M är för himla söt som tar hand om den så länge..

Såg i tidningan att allt regn och blåst passar på att komma idag och i morgon, så att det bara ska vara sol på lördag. Då blir det jäkligt fina bilder, EmboB-)

• Fröken Planera

Man är i en helt annan värld på bröllopsdagen, så jagtror att man bara sett det mysoga i regn, om det hade regnat på min bröllopsdag.
    Helt ärligt så är det en sån toppenstämning, så inget regn i världen kan förstöra en sån dag!

• Fröken Planera

Hej på er! Mycket med alla Tack-kort nu. Just när man trodde att all planering och alla utlägg var klara.
    Igår skickade vi in till Sydsvenskan, så vi ska vara i tidningen nästa lördag.När ska ni andra vara med?
    Jag såg Anettan i lördags, men annars har jag inte sett nån av er andra.

• Fröken Planera

Hedebris. Jag håller faktiskt med Anja om att en träff i Lund hade varit bättre. (Vi kommunicerar ju trots allt genom en Lundatråd )
    De flesta av oss har ju närmast in till Lund. Så jag står fast vid att jag vill ha våra träffar här i stan!
    Hoppas du inte tar illa upp, Hedebris.

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5