Inlägg från: Fröken Planera |Visa alla inlägg
  • Fröken Planera

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5

Anja. Vi tog den storleken som heter Maxi (den näst största), jag tror att vi betalar ca 1300 med stjärnrabatt.

• Fröken Planera

Anja. Vi tog den storleken som heter Maxi (den näst största), jag tror att vi betalar ca 1300 med stjärnrabatt.

• Fröken Planera

Japp, hemma i Blekinge är det gratis, så vi sätter in i båda tidningarna där åxå!

• Fröken Planera

Jag lämnade in klänningen hos Fred Butler, som ligger på samma gata som stadsbiblioteket. Anledningen att jag lämnade in den där var att de är en stor kedja, det känns alltid tryggare om ifall att det skulle hända något med klänningen. Vet tyvärr inte exakt hur mycket det kostade eftersom vi även lämnade in alla Sonnys kostymer och en tärnklänning. Men jag har någonstans i bakhuvudet att en brudklänning kostar runt 400:-.

• Fröken Planera

Hur gör jag för att byta mitt nick???

• Fröken Planera

Grattis Wife to be! Låter som en toppendag, trots en del mindre prövningar. Men visst var det väl så, att regnet inte kan förstöta en sån fantastisk dag?

• Fröken Planera

Grattis Fru Rydstav och välkommen hem!!!!
    Hoppas er bröllopsresa var precis så fantastisk som man drömmer om. Ni var verkligen superfina på er bröllopsdag. Både sminket och frillan satt perfekt. Dessutom såg du oförskämt avslappnad ut när ni gick in i kyrkan (Och vilken fin kyrka sen). Var du verkligen så avslappnad, eller var det kaos på insidan i alla fall???

• Fröken Planera

Embo. Ni var inte bara fina i real life, ni blev även snygga på bilderna!!!

Vi ses kl.16.

Kram

• Fröken Planera

Visst kan vi vara hos Flamora.. Till och med jag kan väl klara EN station, men jag tar gärna emot en guide, så jag säkert kommer rätt. Jag hittar ju när jag väl är framme.
    Annars skulle det ju funka att vara hemma hos oss åxå, jag kan säkert tvinga ut grabbarna på nåt skoj den kvällen..
    Men jag föreslår take away..
    Jag kan även den 19:e om det blir aktuellt.

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5