Inlägg från: Fröken Planera |Visa alla inlägg
  • Fröken Planera

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5

Jag har just ringt och bokat pedikyr och fotbehandling hos Aktiv hudstudio på grönegatan. De har 100:- rabatt på sina behandlingar, så det kostar bara 245:-. Vad glad jag blir att man faktiskt kan bli glatt överaskad på det hållet åxå...

• Fröken Planera

Vad bra! Men gör de pedikyr också på Lofoten? De var verkligen supertrevliga där, men man kan ju inte motstå lite rabatt...hahaha

• Fröken Planera

Tyvärr så har de spärrat youtube här på jobbet, så jag kan inte höra. Men vad heter sångerna?

• Fröken Planera

Båda sångerna är ju helt fantastiska. Omöjligt att välja fel när du har de båda att välja på, tycker jag!

• Fröken Planera

Anja, hur dags börjar du jobba idag? Jag har lite grejer som jag vill lämna av hos dig..

• Fröken Planera

Hallå, ingen youtube här.. Vad heter den?

• Fröken Planera

Då förstår jag. Den fick mig att börja gråta när vi var på möte med kantorn. Den är bara sååå pampig.

• Fröken Planera

Ja, det ligger nog en hel del i det Embo...hahaha

Embo81 skrev:
    Och till er som ska valsa imorgon -ha det så trevlig, det är faktiskt riktigt kul! Och BYT partner, annars slår ni ihjäl varandra!

• Fröken Planera

Bra att du vet vad du vill Anja.

Jag har lämnat barsen hos Daniel. Alice var så blyg när hon öppnade dörren, så hon vågade inte säga ett enda ljud..
    Hon blev nog väldigt förvånad att jag dök upp så där.. Men shit vad söt hon är!!!

• Fröken Planera

Jag var genomblöt när jag var där, för det började ju ösregna när vi var ute och sprang. Så jag höll på att frysa ihjäl. Jag gav honom bara påsen, och sa att du skulle ha det, och att du visste att jag skulle komma och lämna av det. Han hann faktiskt inte säga så mycket, han nickade nog mest.
    Sen körde jag hem fort som fasen och la mig i badkaret. Det var såååå skönt!

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-06-27 17:38:45 följande:

Gabbi, du är FÖR gullig... hihiVad sa Daniel. KOm på att jag glömt säga till honom att du skulle komma Blev han förvånad?Han trodde väl inte att jag KÖPT nåt nu igen
Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5