Inlägg från: Fröken Planera |Visa alla inlägg
  • Fröken Planera

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5

När är det dags för en ny vinkväll???

• Fröken Planera

Ja, jag vet nog vad lite riktig mat kan betyda för humöret..

AnneiLund skrev 2008-06-24 13:29:43 följande:
    Tack ALLAJa det blir säkert bra.......Åt en sallad nu på lunchen ist för sopphelvetet!!Känns redan bättre
  • Fröken Planera

Okej hör ni, nu tar vi tag i det viktiga här!!! När ska vi ha vår vinkväll och lyssna på alla tips vår erfarna vän Labbråttan kan dela med sig av???
    Anne, du får avboka din bröllopsresa för något säger mig att den kommer krocka med vår vinkväll, men det är naturligtvis inga problem, för ingen bokar väl en sån resa utan avbokningsskydd! Vi kommer nämligen behöva dina råd åxå..

Jag kan nog när som helst nästa vecka. (utom torsdag)När kan ni?

• Fröken Planera

Åh föresten! Våra vigselprogram är tryckta nu! De blev såååå fina! Han är helt fantastisk min käre kollega!!! Ikväll ska jag sitta och vika dem. (Pyssla, ni vet hahahaha)

• Fröken Planera

Jag kan nog åxå tisdag! Har naturligtvis glömt kalendern på jobbet, men ska dubbelkolla imorgon!
    Labbråttan, ta med dina bilder och alla anteckningar om braiga tips som vi bör tänka på..

• Fröken Planera

Hur ser tisdag ut för dig, Anja? Eller passar veckan efter bättre?

• Fröken Planera

Det tolka jag som att CB-kuren lyckats...;-D
    Anja 19 juli 2008 skrev 2008-06-25 10:39:30 följande:

Embovar är det du har lämnat in din klänning för att sys upp/in osv...jag måste hitta någon, men jag vill ju VETA att dom är bra, fniss... och helst inte hutlöst DYRA!
  • Fröken Planera

Klart att kuren lyckas!!! Hur har det gått hittills?

• Fröken Planera

• Fröken Planera

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5