Inlägg från: Fröken Planera |Visa alla inlägg
  • Fröken Planera

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5

Stackars, stackars Anja!!! Det där med tekniken har ju alltid varit ett gissel för mig.. Visst är det märkligt att någor som ska vara så bra, faktiskt inte är pålitligt?!?!

Men Anja, visst är det tråkigt, men du får inte låta det förstöra en hel dag i ditt liv! Du kan ju önska dig alla avsnitten i julklapp..

• Fröken Planera

Kan vi itne bara ha vaniljglass med olika tillbehör som fruktsallad, chokladsås, maränger eller vad fan som helst . Så kan ju alla plocka åt sig det de vill ha.. Det är ju bara att ha allt i olika skålar, så passar det både gottegrisar och allergiker..

Embo. Jag kommer på lördag och även Cajsa (Magnus) lämnade positivt besked idag. Hon vill åxå ha sushi.

Anja, vi måste lösa tårtställningen. Behöver den på jobbet igen.

See you!

• Fröken Planera

Vi kan väl göra så att Flamora fixar glassen, så kan jag ta med mig ett tillbehör.. Någon mer?

• Fröken Planera

Anja, jag kan komma förbi någon kväll i veckan. Hör av mig om vilken kväl det blir..

• Fröken Planera

Bra jobbat Flamora!!!
    Jag har inte bestämt mig för vad jag ska med mig för något till glassen, men jag återkommer så fort jag bestämt mig..

• Fröken Planera

Jag älskar ALL saltlakrits!!!!
    Cajsa är en ny tjej på mitt jobb, som efter ett par samtal visade sig vara Cajsa Magnus här i tråden. Hon skrev här förut, men har avslöjat att nu förtiden så går hon bara in och smygläser ibland. Hon gifter sig i september nästa år.

• Fröken Planera

Ärligt talat så är jag inte speciellt förtjust i choklad. Jag gillar frukt och lakrits mycket bättre..
    Jag tar nog med mig en fruktsallad!

Embo, Marängsviss låter toppen!!!

• Fröken Planera

Sicken lyxig marängsviss det kommer bli.. Non stop??? Har man det åxå?

• Fröken Planera

Du är ju för skön!!!!

Embo81 skrev 2008-09-18 14:12:56 följande:
    det är bra med slaktade rådjur!! MOhahhhahhhaa...
  • Fröken Planera

Det funkar för mig.. Men vi ska ju hämta maten åxå.. Så antingen får vi träffas lite tidigare så vi hinner köra inom restaurangen, eller ska vi hämta maten innan vi ses vid stationen?

• Fröken Planera

Men Madde, då gör vi så att Sonny kör ut oss till Hjärup, så slipper du stressa. Så ses vi hos Flamora istället. Eller strax utanför.
    Anja, vi hämtar dig kl. 17.30 så möter vi upp Embo på restaurangen 17.40.
    Anne???? Ska du med???
    Cajsa har sagt att hon kör själv. Men jag dubbelkollar med henne i dag.

• Fröken Planera

Jag har ju mina foton på USB, hoppas det funkar för ingen har knackat på hemma hos oss och bett att få laga vår uppbrunna dator, så vi kan ju inte bränna ner bilderna på skiva.

Anja, jag vill ju se dina bilder åxå.. Har bara tittat lite snabbt här på jobbet, men det kändes så stressigt, så det känns inte som att jag sett dem på riktigt.

Embo, hur går det för di, har du fått bilderna från fotografen än?

• Fröken Planera

Jag tar förresten med mig hallon och blåbär som vi kan värma till glassen.

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5