Inlägg från: Fröken Planera |Visa alla inlägg
  • Fröken Planera

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5

Hej Tjejer! Vad kul med en ny tråd!!!
    Jag har läst igenom alla inlägg sen jag var inne igår och tänkt svara på många, men nu har jag glömt allt..
    Anne! Jag såg ju i en av kvällstidningarna att det skulle vara fint på lördag!! Var har du tittat???
    Jag håller i alla fall tummarna för att ni ska få fint!! Ni är ju faktiskt i större behobv av fint väder än vi andra. Spela strutfotboll inomhus är nog inte så lyckat..
    Med det har jag inte sagt att inte jag åxå vill ha sol den 19/7!!! Vädret känns bara viktigare och viktigare ju mer det närmar sig.

• Fröken Planera

Men shit vad man börjar bli gråtmild nu. Jag fick till och med tårar i ögonen när jag läste vad Anja skrivit i trådstarten!
    Jag säger bara VATTENFAST MASCARA den 19:e!!!! hahahaha

• Fröken Planera

Hedebris. Fantastisk klänning!!!! (Fick tårar i ögonen igen, hur Fasen ska detta sluta...? )

• Fröken Planera

Embo, jag såg att du frågade om vilken vals alla skulle ha. Vi ska ha antingen Annies song eller Med hjärtats egna ord.
    Hur gick valskursen, förresten?

• Fröken Planera

Jag tycker att Annies song är tillräckligt gammal för att räknas som klassisk... Men jag förstår Daniel, visst är det speciellt med de där riktigt gamla valserna..

• Fröken Planera

Vi fick ju testa wienervals på valskursen. Tro mig, det är helt uteslutet. Du kommer förstå när du varit på kursen
    Visst hade det varit typiskt Sonny att be stråkkillarna stanna kvar till brudvalsen, så de kunde spela då.. Undrar hur mycket det skulle kosta, om vi betalar 4000 spänn för 1,5timme. Tror du de tar betalt medan vi äter??? hahaha

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-06-24 09:52:21 följande:

Mmmm han tänker nog typ gammal wienervalslåt med STRÅKAR och sånt (kanske din m2b oxå vill ha, hihi... ska er stråkkvartett spela när ni danskar kanske )
  • Fröken Planera

Anne! Vi har pratat väder på vår fikarast. De säger att vädret ska bli bättre och bättre fr o m NU! På måndag ska det bli riktig sommar igen. Så det finns goda hopp om lördag!!! Jag håller tummarna!

• Fröken Planera

Ja, Anja. Det är denna helgen. Helt jä..la otroligt vad tiden går fort. Fortfarande ingen möhippa i sikte för min del. Denna helgen blir det INTE, det vet jag. Nästa fredag ska jag jobba hemma i Olofström, och planerar att stanna där över helgen, men har inte bestämt mig. Jag har pratat med båda mina tärnor om att jag ev inte ska vara hemma nästa helg, men ingen av dem verkar besvärade över att jag inte kan bestämma mig om var jag sak vara.. Och Sonny säger bara att jag kan göra som jag vill. Så det verkar inte som att det blir nästa helg heller. Alltså måste det bli helgen innan bröllopet!!! Eller???

• Fröken Planera

Men lilla Gumman! Sluta genast med Xtravaganzan och ät riktig mat istället, så slipper du sitta och deppa ihop pga hungerkänslor!!!
    Vad kan gå fel som verkligen skulle kunna leda till katastrof??? Givetvis kommer NÅGOT att strula. (Jag vet t ex att vi kommer glömma hela kartongen med bubblor, placeringskorthållarna och resten av grejerna vi beställt från Calligrafen) Men inte kan det väl vara helt avgörande för hur hela helgen blir!!! Skärp till dig Anne! Om en vecka är du Fru Lanner och ligger och njuter i solen i en helt annan världsdel!!!

AnneiLund skrev 2008-06-24 11:25:44 följande:
    Tack alla mina godingar....Jag vet inte riktigt vad det är med mig...Jag bara gråterOroar migMår dåligt som tusanJag oroar mig för att folk inte ska ha det roligt...att våra pengar ska ta slut osv.....Tror att det är nerverna som spökar..........
  • Fröken Planera

Vi har ganske gott om bubblor, men vi har ju bjudit barn på vårt bröllop, så de lär gå åt.. Men OM de inte gör det, så hör jag av mig!!

Embo81 skrev 2008-06-24 13:04:20 följande:
    Håller på att fixa med bubborna nu och kommit på att vi nog har varit lite snåla när vi beställde. är det ngt som får över eller som har beställt för många så är jag intresserad av att köpa!
Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5