Inlägg från: Fröken Planera |Visa alla inlägg
  • Fröken Planera

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5

Anja. Finns det annat sätt att väga sig än naken och nykissad på morgonen?

• Fröken Planera

Snygga skålar! Jag har faktiskt inte sett den varianten förut.

a wife to be skrev 2008-06-25 17:13:26 följande:

Var på IKEA idag och hittade jättefina glas skålar som jag tänkte ha flytande blommor och kanske några fina stenar i på borden. Finns i mitt galleri.
  • Fröken Planera

Nu har min kära syster börjat hetsa mig angående en stundande möhippa. Hon ringde mig på jobbet idag och småpratade medan hon körde bil.
    Plötsligt sa hon -Så, nu är jag famme.
    -Var är du då? undrade jag
    -Utanför ditt kontor. Säger den lilla råttan. Sen säger hon bara helt lugnt att jag kan logga ner och komma ut, för alla står utanför och väntar. Så påstod hon att hon pratat med min chef och att jag inte skulle jobba mer idag.

Jag trodde jag skulle svimma!!! Så börjar hon gapskratta.-Du gick på det!!! Jag lurade dig, tjöt hon medan hon gapskrattade.

Helt ärligt, jag trodde henne faktiskt. Och det gör jag aldrig mer!!! hahaha
    Men ja, nu är det nog fasen nära...

• Fröken Planera

Ja det kan du lita på! Jag svalde det med hull och hår. Jag tror till och med att jag hyperventilerade en stund...hahaha

Anne!!! Nu är det itne många timmar kvar!!! Jag håller tummarna för att det i allafall blir uppehåll i helgen. Vad du är gör, så titta inte i sydsvenskan. De är helt opålitliga. Jag kollade nämligen i morse, för jag ville se hur vädret var i Stockholm idag, eftersom jag skulle dit och jobba. I tidningen stod det att det skulle regna. Men när jag kom fram i mina jeans, bastanta promenadskor och vind- & vattentäta jacka så var det strålande sol!!! Min kollega undrade om jag var på väg till Sibirien!!

AnneiLund skrev 2008-06-26 00:50:51 följande:
    Gabbi, gud vad jag skrattade åt din systers påhitt, fan vad smart av henne!!!! Den gick du på va?
  • Fröken Planera

Då litar vi på dmi, istället...

Anja. Din make up ser superbra ut!! Jag förstår att du är nöjd.

• Fröken Planera

Nu sitter jag här framför datorn och borde verkligen gå ut och gå istället. Eller i alla fall åka och handla, men orkar inte. Har varti i Stockholm på "trendspaning" hela dagen så nog har jag rört på mig. Det jobbiga är att man även provsmakat en hel del..
    Ingen som kan tvinga ut mig, tror ni????

• Fröken Planera

Anja, jag glömde ju kommentera din ring. SUPERFIN!!! Men jag måste säga att du kan vara glad att du gifter dig samma dag som jag, annars hade jag tvingat dig att hyra ut din klänning till mig. Får väl erkänna att jag är lite avundsjuk på den..
    Även om jag är helnöjd med min klänning, så imponeras jag av din, eftersom jag förmodligen aldrig vågat köpa den själv...

• Fröken Planera

Nej, Ingenjörsbruden, inget är bestämt angående vinkväll. Anne envisas tydligen med att åka på sin bröllopsresa. (Märkliga människan ) Och Anja har svårt att komma loss (CB och mycket jobb) Så det är vi andra i så fall. Vad säger ni?
    Och Anja, om du ångrar dig är du naturligtvis mer än välkommen, det vet du...

• Fröken Planera

Nä, nu får jag ta tag i mitt liv. Nu går jag ut och går. Vi ses om en timme, eller nåt.!!!

• Fröken Planera

Anne! Lycka till!!! Jag kommer tänka på er hela helgen. Ser fram emot full rapport på söndag!
    GRATTIS!!!!!

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5