Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5
Hej!"
Det var jag som blev hippad igår!!!! Vilken härlig dag!
Jag hade ju blivit inbokad att hålla en kurs hos en kund. Ja, ni kan säkert gissa, det blev ingen kurs. Jag ska korta ner berättelsen lite, för vi ska iväg och bada snart.
Vilken dag!!!! Först fick jag åka till salongen, där min frisör gjorde en provuppsättning. Jag godkände den nästan, vi ska göra ett nytt försök imorgon.
Sen fick jag på mig hippa kläder. Åkte till en inspelningsstudio. Numera heter Carolas "Främling" "Sonny" istället. Blev superlyckat. Sen åkte vi till min kompis pensionat. (Kolla länken nedan) Vilken kväll, vilket väder, vilka människor och sist men inte minst VILKEN MAT!!!! Fick massage, ansiktsmask och manikyr. Sen sov vi över och blev serverade en fantastisk frukostbuffé innan vi satte oss ute och bara pratade. När vi åkte därifrån frågade min syster mig om jag tyckte det kändes sorgligt att möhippan är över, så svarade jag-Nej, inte ett dugg!!! Den var så lyckad, så den kommer jag leva på ända fram till bröllopet. Sen kommer jag även minnas mina underbara vänners påhitt om jag sitteroch känner mig ensam någon gång!!! Kort sagt JAG hade inte kunnat få en bättre hippa!!!
Mer utförligt får ni senare.. Men kolla in länken, så förstår ni varför jag är nöjd!!
www.villasolgerdet.webbsida.com/