Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5
Jag har inte provsminkat än, men det är på samma ställe iaf
Vi har väl pratat om träff på tisdag?? Vet inte hur många som kan då..
Jag har inte provsminkat än, men det är på samma ställe iaf
Vi har väl pratat om träff på tisdag?? Vet inte hur många som kan då..
Stort lycka till, Anne!
Fick oxå rysning när kantorn spelade Mendelssohn i onsdags Den e verkligen pampig.
Hej på er!
Idag har det varit full rulle med valskurs och sen kalas så jag har ju inte hunnit titta in här.
saknade dig på kursen, Anja, vad synd att ni inte kunde komma. Det var faktiskt kul. Vi kan ju lära er istället En, två, tre, en, två, tre... Och det var bra att byta partner. Tror att vi hade blivit ovänner annars. K klagar alltid på mig och tycker att jag gör fel. Nu fick han klaga på andra istället och vi hade blivit bättre för varje gång vi kom tillbaka till varandra
Hihi, fnissar lite när jag läser Jens och Anjas konversation. Ni har ju pratat om helt olika saker Tror Jen missförstod det där med a wife to be, hehe.
Den här veckan kan jag INTE på onsdag, men tisdag som vi pratat om innan funkar bra.
Jag ska hämta min klänning vid 17-tiden så jag är ju i Malmö då. Kanske inte lönt att åka hem. Min mamma ska med och klänningen ska va hemma hos henne, så hon kan ju ta den. Beror på vilken tid vi säger.
Det brukar va kul med knyte, att alla tar med nåt. Men jag går med på vilket som...
Ja, jag såg inte ditt inlägg förrän mitt var iväg, så laga nåt tillsammans går hur bra som helst
Skriver lite snabbt nu innan vår sena middag . Jag kan imorgon, och för mig är det närmre till Lund, men jag åker lika lätt till Malmö så jag kan träffas var som helst.
Tittar in lite senare igen!
Labbråttan: Såååå fina ni var. Åh, vad jag längtar!!
Anja: Halsbandet är ju jättefint, kanske nåt man ska beställa...
Jen: Vad tråkigt. Vet tyvärr inte var kyrkogården ligger...
Kl 19 på Vespa har vi sagt!