Inlägg från: Flamora |Visa alla inlägg
  • Flamora

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5

Vad bra att du har bokat, Embo. Ses utanför då.

Hedebris: Hur e det med Noah?

Anja: Ni kommer va så fina så! Var har du köpt ditt vita paraply?? Känner att vi nog borde skaffa ett sånt...

• Flamora

Ja, man kanske kan kolla där då.. Tack för tipset!

• Flamora

Du var först, Embo. Tack för en trevlig kväll. Hoppas vi ses snart igen

• Flamora

Så bra Gabbi!! Verkligen skönt för er.

Anja, klänningen är jättefin.

• Flamora

Anne, ni var så otroligt fina. Grattis igen!!

Nu har jag gjort min provsminkning och känner mig helnöjd. Har lagt in bild i mitt galleri, men jag tycker inte att man ser så bra. Mina skuggor går i brunt iaf. K trodde jag hade blå ögonskugga när jag kom hem, suck

• Flamora
    Embo81 skrev 2008-07-04 10:58:21 följande:
    Jagmtycker att din make-up var jättefin, sådär lagom liksom -snyggt! Framhäver dina rådjursögon
    Haha, kanske tur att du e i Rom när vi gifter oss. Vem vet om dina jaktinstinkter skulle komma fram,

Tack, ingengörsbruden!

Anettan: Ja, jag var oxå på audiospot. Visst e örhängena fina. Labbråttan hade likadana
  • Flamora

Anja: Tack, jag kände mig jättenöjd med makeupen. Vad skönt med klänningen! Vad är det som behövs fixas till på den?

Tror jag kan fundera ut vem som var på hippa igår Spännande!

Labbråttan: Vad var det för serum på MUS du pratade om? VAr det det blåa som man sprayade på i slutet?? Blev iaf inget sånt, för det blev så mkt annat och så blev jag osäker på om det var det du menade.

En vecka kvar idag!!!! Om en vecka är vi på väg till fotografering, hihi. Nu börjar det bli lite pirrigt..

• Flamora

Gabbi: Tack, lovar att se mig för Vad kul att det blev möhippa, precis som du misstänkte. Ser mysigt ut på bilderna. Låter som en härlig dag!

Jag går omkring här hemma i mina skor och försöker bli kompis med dom Går ganska bra att gå i dom iaf, men dansa...??

Nu ska vi snart iväg på andra kalaset för den här helgen. Kalasande hela tiden!!

• Flamora

Embo och Anja: Tisdag hade nog funkat, men måndag är stora eferrättsdagen för oss. Då ska det tillverkas passionfruktsparfait i mängder Så jag kan tyvärr inte hänga med om ni tar det på måndag!

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5