Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5
Ja, så kan vi kanske göra
Fröken Planera skrev 2008-07-09 20:48:29 följande:
Ja, så kan vi kanske göra
Fröken Planera skrev 2008-07-09 20:48:29 följande:
Välkommen hit Sebastianna!
Tyvärr har jag inte så många bra tips på det du söker, då jag gör det mesta i Malmö. Make up store kan jag rekomendera, sminkning 495:- och då får du produkter till samma värde.
Min blivande har köpt sin outfit på Frackkompaniet i Lund, men han har stäng pga sjukdom så vi får inte de skor han har hyrt (och redan betalt). Som tur e har han fått kläderna sen innan! Annars var det iaf billigt där.
Jen: Vad synd att paraplyerna var slut! Då hade vi tur, antar jag.
Hej tjejer!
Då var det äntligen min tur! Borden är dukade, drickan är kyld, vigselprogrammen ligger och väntar på att delas ut.
Vill så här kvällen före passa på att säga hur glad jag är över att få ha lärt känna er. Tänk att man kan träffa så trevliga människor på Internet Tack för alla tips, råd och peppande kommentarer. Jag hoppas att vi fortsätter hålla kontakten efter att alla har gift sig.
Jag lovar att rapportera så fort jag får möjlighet.
Nästa gång vi hörs är jag fru Ericsson, fniss.
Ha det så bra.
Tack
Fröken Planera skrev 2008-07-11 21:31:14 följande:
Hej alla!
Stort tack för alla gratulationer och det roliga telegrammet. Toastmastern tittade frågande på mig när han läste det där om rådjuret
Det var en helt fantastiskt underbar dag. Vi fattar fortfarande inte det. Så otroligt härliga släktingar och vänner vi har. Alla verkade ha så trevligt. Det var vackert i kyrkan, roligt på festen och mysigt på hotellet på natten. Kunde inte blivit bättre. Är nöjd med allt: blommor, hår, smink, mat... ALLT! Och ni kan nog tänka er att vår dans blev en succé En av kusinerna började storgråta och höll på säkert en timme efter, haha. Dirty Dancing är hennes favoritfilm
Känner att jag skriver väldigt osammanhängande och konstigt, men jag har verkligen inga ord för denna dag! Berättar mer ingående när jag får tid. Lägger in lite bilder så länge. Vi tog några bilder själv mellan fotografering och kyrkan. Blev riktigt söta bilder med våra underbara näbbar. Har även några bilder från Kristoffers föräldrar. Håll till godo!
Vi åker på bröllopsresa till Tunisien på onsdag morgon. En vecka på All Inclusive-hotellet www.apollo.se/Travelling+with+apollo/Catalogue/Tunisien/Sousse/Sousse/Hotel/Occidental+Allegro+Abou+Sofiane.htm& Ska bli så skönt.
Fina bilder, Jen. Vad kul att du oxå är nöjd med dagen.
Vad kul att ni har varit där. Det låter som en spännande utflykt. Får vi fundera på
Så, då åker vi snart iväg. Blir hämtade 4.15 *gäsp* Tack Embo för bilderna, ser häftigt ut
Stort lycka till på lördag, Anja och Gabbi. Hoppas era dagar blir lika fantastiska som vår. Drömmer mig tillbaka...
Vi hörs om lite drygt en vecka.
Kramar
Hej alla,
Da va vi i Tunisien! Har e supervarmt o vi slappar o har d bra. Embo: Vi akte pa safarin o d var verkligen kul, tack for tipset.
Grattis Anja o Gabbi. Ska bli kul att hora er beratta! Tittade lite snabbt pa dina bilder, Anja, ni var jattefina!
Ha d sa bra. Vi kommer hem natten till torsdag, sa da hors vi igen.
Hej alla brudar och fruar
Härligt att vara tillbaka i Sverige när det är så fint väder. Vi har haft det hur härligt som helst med sol och bad och så den där safarin som verkligen är något att minnas. Tyvärr var maten ingen höjdare och vinet gick inte att dricka. Tur man har dricka över sen bröllopet så man kan smutta lite på gott vin till en ordentlig middag ikväll
Blir det nån träff snart då så man kan få höra allas berättelser och se blider och filmer??