-
Mmmmmmmmm bara super gott godis. Sånt som man alltid åt som liten...Hedebris skrev 2008-07-06 21:54:37 följande:klart jag kan guida...vi har köpt:2,2kg syrlingar (åt upp allt direkt)60st hockeypulver48 kinderägg5kg lakrisal10påsar chips3kg fazermint3kg dumle160st snusklubbor... hehemoahahaha
-
Gå in på www.dmi.dk...Flamora skrev 2008-07-08 11:25:26 följande:Gabbi: Haha, klart man kan köpa sin egen morgongåva Anja: Usch, vad jobbigt med klänningen. Hoppas, hoppas att det går. Jag ska åka in till Malmö direkt när de öppnar imorgon. Skulle det vara något som inte är bra, så får de faktiskt ta och fixa det under dagen! Annars vaknar nog bridezillan...Embo: Kan tänka mig att ni handlade mycket. Jag kände mig lite dum igår när jag stod och tömde lådorna med fazermint i affären, haha. Känns så skönt att min syster fixade alla festhäften och vigselprogram igår. Ska lägga in bilder på dem senare.Usch, idag står det i tidningen att det ska regna på lördag. Igår var det en sol med ett litet moln och idag ett grått moln med regn Visserligen kan man aldrig lita på Sydsvenskan, men ändå.. Kanske dags att fundera ut alternativa fotograferingsplatser...
Den brukar stämma!!! -
Dmis sida säger så här i Köpenhamn
www.dmi.dk/dmi/index/danmark/regionaludsigten/kbhnsj.htm -
Hittade ddenna om Malmö.. Minde rolig... Men hoppas att det har dragit förbi
www.dmi.dk/dmi/index/verden/verdensvejr_europa.htm&dag1=true -
Ha ha ha så var det för mig igår med. Under armarna ska vi inte tala om Jag skämdes som jag svettades.. Så dom satte på en extra acFlamora skrev 2008-07-08 11:54:51 följande:Ja, kyla gör faktiskt inte så mkt. När jag hade klänningen på mig i butiken, i ca 15 minuter, började svetten rinna ner för mina ben, usch! Visst önskar jag mig fint väder, men det måste inte vara 25 grader
-
bil på boleron finns i galleriet..
-
Anja 19 juli 2008 skrev 2008-07-11 23:52:43 följande:
Kvinnor är smartareEn kvinna spelade en dag golf då hon slog ut bollen i skogen.Hon gick in i skogen för att leta efter den och fick syn på en groda i en fälla. Grodan sa:- Om du släpper loss mig från den här fällan, uppfyller jag tre önskningar!Kvinnan frigjorde grodan och då sa grodan:- Tack, men jag glömde nämna att fanns ett villkor på dina önskningar. Vad du än önskar kommer din man att få tio gånger fler eller mer!- Det är okej.Hennes första önskan var att bli den vackraste kvinnan i världen. Grodan varnade henne:- Du förstår väl att din man kommer att bli världens snyggaste man, en sexgud som alla kvinnor kommer beundra?- Det är lugnt, för jag kommer bli världens vackraste kvinna och alla hans ögon kommer vara på mig.Så, kaboom, hon är världens vackraste kvinna! Hennes andra önskan var att bli världens rikaste kvinna. Grodan sa:- Då kommer din man bli världens rikaste man och tio gånger rikare än du!- Det är ok, för vad som är hans är mitt och vad som är mitt är hans.Kaboom! Så var hon världens rikaste kvinna! Grodan frågade om den tredje önskningen och kvinnan sa:- Jag vill ha en svag hjärtattack.Usch fy... Men rätt ball!!! -
Hej hej... Ska läsa igenom allt sen. Behöver ett snabbt svar... Vad heter godis butiken i Malmö där dom hade det så billigt??+ Vid RG var det väl???
-
ANJA!!
Helt fantastiskt fina bilder. GUD vad jag längtar nu...
Tänkte på dig igår och var sååå sugen på att gå dit, har alltid varit nyfiken på hur ditt bröllop kommer att se ut
Men jag körde inte dit då du en gång skrev att du inte gillade det om man bara dök upp...
Men bilderna säger en del!!!! Du / Ni var jtte fina!!!! -
Har lagt in bilder i galleriet