Inlägg från: Anettan73 |Visa alla inlägg
  • Anettan73

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5

Embo81 skrev 2008-08-10 16:01:19 följande:
    Jag gick på semester idag! Tjoooohoo! Hmmm, får väl ta en tripp till eslöv någondag i veckan. Kan inte du inboxa ditt mobilnummer till mig?
    Vi löser det. Jag hittar till Kävlinge. inboxa ditt nr så skickar jag ditt. Jag kan aldrig börja med att inboxa, får felmedd att medlem eller vad det nu är inte finns Helskumt.
  • Anettan73

Klarar ni av att titta på filerna och så från ert bröllop??? Jag klarar det inte. Jag bara sitter o stortjuter. Kan inte ens lyssna på låtarna som vi hade på bröllopet i kyrkan. Tycker det är så känsloladdat att det går bara inte.
    Filemen från kyrkan är sönder. Minneskortet är sönder så det måste skickas iväg för lagning... Går inte det så är det kört med hela kyrkan. Grät floder igår när jag fick reda på det...
    Hoppas bara att dom vi ska skicka det till kan fixa det.

• Anettan73

vi har hela festen men det är inget om man jämnför...

• Anettan73
    labbråttan83 skrev 2008-08-12 11:08:32 följande:
    Jag kan ockå andra helgen i september! Ska vi spika det? Plats kan vi ju bestämma senare, det är ju ett tag kvar...Anettan: Nej, jag gråter inte när jag tittar på foto/filmer/musik från bröllopet, däremot ler jag med hela ansiktet
    D e inte sorgetårar utan lyckotårar som jag får. Helt sjukt..
  • Anettan73
    labbråttan83 skrev 2008-08-12 13:30:39 följande:
    Jo det förstod jag att det var men inga lyckotårar här...har inte så lätt för att pressa fram tårar. Min man brukar tycka det är pinsamt att han sitter och snyftar till en film (försöker alltid låtsas att han bara är lite snuvig) men att jag sitter där " helt oberörd" enligt honom, ha ha ha Usch, nu lät jag helt känslokall

Då e nog han o jag rätt lika på det sättet
    Jag har jätte lätt för att gråta i filmer med. Jag gråter lätt överhuvudtaget. Gråter även när jag blir arg... Mindre roligt kan jag säga...
  • Anettan73

JAg började gråta när vi gav löftena... Och det skulle jag inte gjort, slutade med att tärnor mm grät... Allt var cool lugnt tills jag kom dit. Blev så himla irriterad på mig själv.

• Anettan73

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-08-12 13:56:42 följande:

Men Anettan det gör väl inget. Är ju jättegulligt bara Jag önskar nästan jag fällt en liten tår. Kom faktiskt på nu att jag faktiskt blev tårögd när min mamma och hennes man sjöng för oss
    Fällt en liten tår.. Om det bara hade varit så väl Hörde knappt ett ord som jag sa... Sen hör man bakom mig när prästen börjad prata om mina bant till kyrkan om min mamma o dom som inte finns med oss fysiskt mm mm sonen min på 14 år står o stor tjuter harklar o snorar... Då började min ena tärna som står Nino jättenära stortjuta igen. Så började det igen...
    Min far sade det att det är första gången som han inte skämdes för att gråta... ASlla grät...
  • Anettan73

Hedebris- Såg att du satte din bukett på en gravplats. Får man fråga vems det var???

Jag gjorde med det på min Mammas... Och rest av hennes sida. Men huvudsaken var den till henne.

• Anettan73
    Hedebris skrev 2008-08-13 11:33:37 följande:
    det var på björns pappas grav. han gick bort i mars i år. han hade sett fram emot bröllopet så mycket. han läste om bröllopet varje morgon innan han steg upp.
    Usch va tungt!!!
  • Anettan73
    Hedebris skrev 2008-08-13 11:51:12 följande:
    ja, det var väldigt jobbigt. men björn blev jätteglad när jag kom med det förslaget.
    Kan jag tänka mig. Dom jag berättade det för blev ju helt tagna...
Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5