Inlägg från: Anettan73 |Visa alla inlägg
  • Anettan73

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5

Tja på er. Har nu fått fotona från bröllopet av vår fotograf. Vi hade ju Caroline Jacobsen. Är sååå himla nöjd med henne. På köpet så kom jag o tärnorna 35 minuter försent... Oooppps. Men hon hade tålamod. Tog grabbarna då...

• Anettan73

Embo- Lät som en super rolig dag...

• Anettan73
    ingenjörsbruden skrev 2008-08-04 19:05:18 följande:
    Anja: SÅ fina foton! Är det Tannus som är fotograf?Embo: Vilken härlig möhippa o så fina ni var!!!Hedebris: Vilken bestman!!! Under all kritik!!! Anette73: Ska bli spännande att få se fotona...har ju hört så mkt bra om henne!! Är det någon som har hjärtris eller bubblor över?! Känner mig riktigt sugen på att gå igång o pyssla lite o kunna bocka av på min lista....
    Jag har 24 st bubblor i kartong över. Ser ut som champangeflaskor...
  • Anettan73

SG brud08 skrev 2008-08-04 23:54:43 följande:

Anja: Vi behövde aldrig använda paraplyet, så det spelade ju ingen roll vilken färg det var på Anette: Vad roligt att du blev nöjd med bilderna från Caroline. Var inne och tittade lite snabbt på dem och de såg jättefina ut. Caroline fotograferade oss också i lördags och det kändes bra. Ska bli så spännande att få se bilderna!Fick ni alla bilderna hem på mail?Hur många fick ni ungefär?Vill ha våra bilder nu
    Dom som ligger på vår sida... Hon tog bra många fler än vad vi fick

Men jag ska höra med henne om man kan få ALLA som hög upplösta...

Ja hon e verkligen super!!! jag o tärnorna kom 35 min sent men hon stressade inte ör det Bara skrattade åt oss... Jag fick ju ringa henne och medd att vi va sena..
  • Anettan73
    Embo81 skrev 2008-08-05 03:04:28 följande:
    VILL KÖPA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ja ja du får köpa..
  • Anettan73

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-08-07 08:58:55 följande:

Anettanom du vill ha alla foton som högupplösta lär du få BETALA MULTUM för det. Är just detta som fotografer tjänar massor på, att INTE lämna ut foton högupplösta, för då måste du anlita henne för att få dem framkallade, du kan ej gå till vem som helst.Var just detta vi var så nöjda över med killen vi anlitade, att vi får alla foton högupplösta, men det får man inte av fotografer i regel.Men fråga går såklart alltid. (kolla dock hennes hemsida först, för där brukar stå vad man får och då står det oftast lågupplöst, har kollat runt på massor av fotografers hemsidor).Hoppas för din skull att hon kan erbjuda er nåt
    Vi får dom högupplösta på cd efter beställning. Vi ska ha en förstoring och alla tackkort. Efter det får vi alla bilderna.
  • Anettan73

SG brud08 skrev 2008-08-08 23:26:40 följande:

Ok, trodde att man fick välja mellan många kort, men då väljer hon alltså ut några stycken.Vi ska få våra efter helgen. Ska bli så roligt!Det kändes ju bra när vi tog korten även om man inte är van vid att stå framför kameran så. Har du pratat med henne? Kunde du få alla på cd?Hon fotograferade även under vår vigsel och de bilderna ska vi få på cd. Så då borde man ju kunna få de andra också.
    Praatade med henne snabbt igår men hon skulle iväg på en bröllopsfotografering.

Embo. Jobbar inte du på förlossningen i Lund???
    Idag eller imorrn kommer min kompis så även tärna till oss. Har varit ute och vankat med henne under förvärkarna...
  • Anettan73
    Embo81 skrev 2008-08-09 17:30:31 följande:
    Jodå, jobbar på förlossningen.Hur gör vi med bubblorna? Ska jag komma och hämta dem någon dag eller har du vägarna förbi kävlinge?
    Hur jobbar du denna vecka??? Jag jobbar tis ons o tors till 1430 ca. Ledig mån o fre. JAg kör ju förbi Lund ändå ju iom jag jobbar på Burlöv.
  • Anettan73
    Embo81 skrev 2008-08-09 22:05:53 följande:
    Han är verkligen duktig fotografen -fina fina bilder! Sen är det så klart fina personer han tagit korten på me! Ja, hahaha, ni missade pussen! Men jag tänkte inte på det förrän ni pussades innan ni gick ut...Idag har M blivit kidnappad -hoppas att han har det bra, misstänker att han kommer komma hem full som ett ägg och sen kommer krama toaletten...tur att jag börjar jobba kl0700 imorgon -så slipper jag se eländet..hahha Får lägga honom i framstupat sidoläge innan jag går.
    Du hade inte Linda o Henrik??? Dom fick en flicka idag kl 09.30 tror jag stt det var. Ca tid då...
  • Anettan73
    Hedebris skrev 2008-08-10 16:11:09 följande:
    nu har fotona från bröllopet kommit in på fotografens hemsidawww.lommafoto.se
    Jättefina bilder..

Jätte grattis och vilken historia sen.. Shit den är värre än mina 35 minuter försent till fotografen
Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5