• ninnabell

Jag känner mig hjälplös

Jag fick ett sms från min stora dotter på snart 20 år "ring mig det är viktigt"....klart att jag ringer upp henne (hon är i norge och jobbar)...jag hör att hon gråter och har svårt att prata....jag får panik och undrar vad som hänt....hon bara gråter....efter ett tag så får hon fram det.....HON HAR BLIVIT VÅLDTAGEN.....fan vad ont det gör i mig....min lilla ängel har blivit uttsatt för detta hemska och jag kan inte krama om henne och smeka hennes hår och säga att det kommer att ordna sig....vi var eniga här att hon måste komma hem på en gång och om det går att ordna så kommer hon hem i morgon......
    Hur kan folk göra så mot andra?
    känns skönt att få ur sig detta för jag mår hemsk just nu

• Svar på tråden Jag känner mig hjälplös
  • Efter 11 år är det min tur

Ville bara kolla till dig och undra hur det är med er!? Tänker på er titt som tätt...Hoppas ni repar er//Anna

• aikidoaasa

FAN VILKET SVIN!
    Hur kan någon göra något sådant mot en annan?! Jag anser fortfarande att alla som begår våldtäkt både mot vuxna och barn förtjänar att bli kastrerad med en slö sked -> så att det ska göra dubbelt så ont och ta tid, inget tal om bedövning här inte!!!

Jag hoppas att hon kommer hem snart. Hon behöver vara med sin familj som bryr sig om henne.

• Tooticki

Vill bara säga att det gör mig så ont att läsa om vad hon råkat ut för, men jag vill också berömma er för er fina kontakt. Det kommer hjälpa henne i helandet.

Varma hälsningar//
    T

• ninnabell

Ville bara återkomma och tala om att min dotter har repat sig jättebra....vi kramas mycket och idag blev det bestämtr att hon ska flytta ner hit till göteborg för att kunna vara nära och ha en fast pungt.
    Jag vill tacka alla er för ert stöd och att ni tänkt på oss.

massor av kramar till er alla.

• 20080301

Vad skönt att höra. Jag satt idag och letade efter den här tråden för att höra med dig hur det gått.
    Ni finns i mina tankar då och då.
    Lycka till med allt

• valkyriana

Skönt att höra!
    Tänker på er.
    Kram

• Pienaar

Skönt att din dotter har en sådan fin mor!!

• ninnabell

ja så nu var det dax igen.....vi tror att min dotter är med barn.....ska eländet aldrig ta slut?
    Nu när alltr flyter på så bra....min dotter har återhämtat sig jättebra och har flyttat ner till gbg och skaffat sig ett jobb och hon ler hela tiden....och så nu detta.....suck....ska göra gravtest i morgon så att vi får veta säkert.

• SaraPayam

Ååå vad hemskt, hoppas verkligen inte att det är så!!! Tog hon inga dagen efter piller? Hur mår hon annars nu då? Läste att allt flyter på & så, och det är ju jättebra trots allt som har hänt.
    Hoppas att allt löser sig. Ta hand om er! Kramar om

• aikidoaasa

Fy fan! !!! Jag håller tummarna för henne att det är falskt alarm! Det svinet förstör henne fortfarande även efter att hon har kommit bort från honom! Det gör mig så arg sådant här!!!

Svar på tråden Jag känner mig hjälplös