• ninnabell

Jag känner mig hjälplös

Jag fick ett sms från min stora dotter på snart 20 år "ring mig det är viktigt"....klart att jag ringer upp henne (hon är i norge och jobbar)...jag hör att hon gråter och har svårt att prata....jag får panik och undrar vad som hänt....hon bara gråter....efter ett tag så får hon fram det.....HON HAR BLIVIT VÅLDTAGEN.....fan vad ont det gör i mig....min lilla ängel har blivit uttsatt för detta hemska och jag kan inte krama om henne och smeka hennes hår och säga att det kommer att ordna sig....vi var eniga här att hon måste komma hem på en gång och om det går att ordna så kommer hon hem i morgon......
    Hur kan folk göra så mot andra?
    känns skönt att få ur sig detta för jag mår hemsk just nu

• Svar på tråden Jag känner mig hjälplös
  • EnaOline

usch jag blir så ledsen av att läsa ditt inlägg! Din dotter har tur som har dig som mamma. Alla har inte en sån mamma *veta* Tro mig jag vet! Jag har varit med om detta själv. Försök få henne att anmäla, han kommer säkerligen att våldta igen. Ni finns i mina tankar!

• Mittliv08

Ninnabell, sänder alla tankar och kramar jag kan till dig och din dotter. Tur att hon kommer hem till dig idag. Blev jätteledsen att läsa ditt mail och lider så med dig och din dotter. Önskar att alla hade en mamma som du!

Många kramar
    Monkan

• Mittliv08

valkyriana,
    gör mig ont att läsa ditt inlägg, att du fått genomgå en sådan hemsk upplevelse.

Sänder tankar och kramar till dig
    Monkan

• Sommargrönt

Jag håller med. Hon har tur som har dig. Hoppas att du orkar fortsätta vara ett så bra stöd till henne även i stunderna när hon stänger in sig i sig själv och inte vill ha med dig att göra...Kram kram kram.

• ninnabell

Jag vill tacka för ert stöd i detta jobbiga...det värmer oerhört ska ni veta.
    Det gjorde så jäkla ont när jag pratade med henne idag och hon grät och sa att hon önskat att jag var där och kunde krama henne....jag var på jobbet och grät floder....fan att man inte kan räcka till i alla lägen....kanske tur att jag inte var där för då hade jag sökt upp killen och gett han vad han tål!!!

Ska bli så skönt att få hem henne och ha henne i min famn och bara låta henne vara så som hon själv vill....jag har ordnat så hon kan följa med till mitt jobb om hon vill (jobbar i vården på en liten avd) gud vad jag längtar till kl 3 i natt när hon kommer hem.
    Tack än en gång och kram på er alla

• valkyriana

Tack. Det var länge sedan nu, men ärren finns där än idag.

Mittliv08 skrev 2008-06-27 10:22:13 följande:
    valkyriana,gör mig ont att läsa ditt inlägg, att du fått genomgå en sådan hemsk upplevelse. Sänder tankar och kramar till digMonkan
  • Efter 11 år är det min tur

Men herregud....jag är helt förstummad. Stackars tös! Lova att du kramar om henne ifrån alla oss på Bt.
    Fy fan för en sån djävel...

• Efter 11 år är det min tur

Hon är snart i mammas trygga famn

ninnabell skrev 2008-06-27 19:20:42 följande:
    Jag vill tacka för ert stöd i detta jobbiga...det värmer oerhört ska ni veta.Det gjorde så jäkla ont när jag pratade med henne idag och hon grät och sa att hon önskat att jag var där och kunde krama henne....jag var på jobbet och grät floder....fan att man inte kan räcka till i alla lägen....kanske tur att jag inte var där för då hade jag sökt upp killen och gett han vad han tål!!!Ska bli så skönt att få hem henne och ha henne i min famn och bara låta henne vara så som hon själv vill....jag har ordnat så hon kan följa med till mitt jobb om hon vill (jobbar i vården på en liten avd) gud vad jag längtar till kl 3 i natt när hon kommer hem.Tack än en gång och kram på er alla
  • Sommargrönt

När det händer sånt här med de närmaste så brukar man ju kunna få ledigt från jobbet med betalt. Typ som om man var sjuk. Du kanske kan kolla upp det så ni får vara hemma tillsammans en vecka eller så?

Svar på tråden Jag känner mig hjälplös