• Linum

Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2

Räkna in mig bland lantisarna. Vill man komma så kan man.

• Linum

Oavsett hur man än gör blir det långt för alla parter. Man får väl göra det bästa av situationen och hoppas att nästa date kan hållas hemma hos en själv eller i alla fall i närheten.

• Linum

Läckert hotell!

Jag tror också att du hade gjort dig som lyxhustru

Carma: Jag sätter lite pengar på att det blir den 18:e, för med min maximala otur så blir det inte den dagen...

• Linum

Tezz: Du får nog acceptera att andra vill tycka till också.

*fundrerar på om jag är den som bor allra mest centralt*

Skit samma... Vi bokar in ATT och inte var. Sedan får vi se vad alla säger. Vi kanske kan göra en lista - det brukar vi ju gilla

• Linum

Tezz: Det är 3 mil till Lerum från din nya bostad. Du kan cykla

Puss

*ser en ljus lösning på problemet*

• Linum

Jag har oooont...

Dessutom har jag 20 bilder kvar att redigera tills imorgon, och det tar sådan j*vla tid när man inte kan sitta ordentligt (förutom att det är skittråkigt...)

• Linum

Nibla: Den vägen är det 3 mil!

Vi får skramla till en flakmoppe till tezz så att hon inte behöver gå med i Kommunal...

• Linum

Linum är ganska intresserad, men om du kan spara den en månad så lovar jag att köpa den... är luspank och nästa månad blir inte bättre...

Nibla: Vi ska också köpa en Passat Ska köpa pappas tjänstebil om någon månad.

Abbe: Vi ska nog gå på stan imorgon. Slå en pling när du är inne

• Linum

Igår blev det en tur på stan och Kulturkalaset. Trevligt att se lite folk och hoppa omkring på stan istället för att bara vara hemma... Fikade med R, abbe och hennes vänner.

Efter det blev det thaimat, fast mycket godare än på restaurang - vi gjorde själva. Ser fram emot lunchen idag när vi får äta upp resterna

Vi såg Sweeney Todd på kvällen. Inte så jättebra film, kändes väldigt lång. Sevärd dock.

Idag blir det pyssel här hemma, jobba lite och fixa moppen som ska säljas.

Tjipp!

Carma: Bebis?!!

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2