Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2
Mår rätt bra, men jag har myrornas krig i benet. Mina föräldrar kommer hit sedan, så jag dyker nog tyvärr inte upp ikväll.
Mår rätt bra, men jag har myrornas krig i benet. Mina föräldrar kommer hit sedan, så jag dyker nog tyvärr inte upp ikväll.
Vi börjar semestern med att åka till Spanien 18/7. Hoppas jag i alla fall... Inga extravagnser innan dess alltså. Ska hålla mig så stilla som det bara går.
Hoho
men herregud...
Denna människa studerar till lärare i spanska... Boder man inte kunna skriva svenska först!!!
"jag har varit i florens en månad o lite till
florens är ROMANTISK
jätte fint gammal stad arkitekturen är otrolig vackert hela miljö ger den där romantiska känsla så ni valde rätt ställe att åka på smekmån
glass var wow
vars du än åker i florens är vackert
det jag kan oxå rekomenderar ä'r att ni tar en buss fråga där en buss till pizza
pizza ställe är inte värd mer än en dag det är inte så långt ifrån florens o man behöver inte stanna där för det är en liten liten by...så du kan ta en morrgon buss dit och så passar du på o sen den kända torre pizza över dan sen i resten av byn finns ingenting"
Först trodde jag att hon pratade om ett pizzaställe, men torre de pizza gjorde att jag började fatta misstankar... Herregud! Det är skrämmande vad de släpper in på lärarhögskolan idag...
Pisa, ja... undrar om hon kan läsa guideboken jag tipsade henne om...
Nibla: Tantvarning på dig... *slänger en puss ut till Lerum*
Hoppas att ni mår bra allihop. Jag kämpar som attan för att må så bra som möjligt och kunna åka till Spanjackland på fredag...
Jag sitter och fixar till alla foton jag tog på våra nya armaturer igår. Fasiken vad det tar lång tid! Perfektionisten i mig blir vansinnig om det inte blir bra och hjärnan säger "du kan inte lägga 4 timmar per kort!"...
Carma: Vad är det för jobb han har sökt?
Det är liiite tantvarning på mig, som går ut i trappuppgången och skäller på folk som inte kan låta bli att smälla igen sina ytterdörrar istället för att stänga dem med låset/nyckel...
Ska nog skriva en liten packlista imorgon. Annars glömmer man ju alltid något.
Ha det!
*vinkar till carma*
Vad spännande att åka till Borås... Nej, jag menade att åka till sjukhuset och reka. Det måste blir lite mer "på riktigt"! Hoppas att ni hittar, annars kan ni ju alltid ringa Nibla för GPS-assistans.
Vi åker till Alicante imorgon eftermiddag. Ryggen/benet är faktiskt ganska hyfsade. Jag räknar med att kunna sitta och sova i tre timmar på planet.