• Carma07

Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2

Tjohoo...inatt har jag haft värkar!!! Tänk att man kan bli så glad över att ha lite ont. Men nu på morgonen har allt avstannat, så det var nog bara förvärkar. Men nu börjar det hända någonting iaf. Vaknade tidigt efter någon/några timmes/timmars sömn och känner mig helt utvilad och vrålhungrig och törstig så jag var tvungen att kliva upp och äta.

Nibla: Vad kul med bilderna på magen. Alltid kul att ha sedan.

Någon mer som kommer hem till Abbe idag? Jag har planerat att komma om inget annat sker idag *hoppas* Och om inte det är ändrade planer för det hela förståss.

Frujj: Alltid skönt att komma hem efter semester, men det verkar som om ni har haft det riktigt bra.

• Carma07

Jag är här!! *vinkar till alla* Har bara varit hos BM. Allt såg bra ut och bebis är leveransklar och ligger bara och väntar. Och eftersom jag väntar också tycker jag h*n kan komma nu. Normalt brukar jag sova väldigt dåligt på nätterna med ont i magen och höfter och överallt, men inatt har jag sovit som en stock genom hela natten. Och jag som ville att värkarna skulle sätta igång på riktigt.

• Carma07

Bauti: GRATTIS på er bröllopsdag idag. Har ni några planer för dagen?

Linum: Håller tummarna stenhårt för operation snart. Så här illa kan du inte ha det.

Tezz: Skickar kramar till dig. Håller också tummarna för dig att du får remiss och tid snart.

Nides: Inget kul avslut på din semester. Krya på dig!

Frujj: Hoppas din bebis tar sitt förnuft till fånga och lägger sig tillrätta!!

Nibla: Usch, vet hur det känns att sova dåligt på nätterna. Är så otroligt irriterad på min mage ibland att jag får utbrott här hemma. Tur att det inte är någon som ser mig.

• Carma07

Nibla: Ja, det är riktigt jobbigt att vänta just nu. Det känns redan som om att bebisen aldrig kommer att komma och jag har inte ens kommit till BF. Och inte orkar jag städa och dona så himla mycket heller för då protesterar magen. Ska ge mig på ett försök dock för det behövs nu om inte annat.

• Carma07

Tezz: För att det ska funka ska det vara tre gånger på raken inom en timme. Tufft för killen att hinna producera nytt till varje gång. Sedan kan man massera bröstvårtorna lika länge som två långfilmer. Färks ananas också har jag läst, men det ska vara sju på raken. Nja, jag vet inte. Jag provar att storstäda istället.

Nibla: Jag kommer gärna på fika till er altan. Kanske inte kan nästa vecka, men förhoppningsvis har jag bebis då och kanske behöver testa på att gå utanför dörren.

• Carma07

Ab: Han har inte hört något ännu, men borde väl göra det denna veckan. Han borde nog vara tillbaka från semestern denna veckan tror vi. Har han inte hört något mot slutet av veckan får han väl ringa och höra vad för tidsplan de har på det hela.

Frujj: Då håller vi tummarna för att din lill* krabat gör som den ska tills det är dags för förlossning så du slipper snitt.

Nibla: Du får sitta som en hel karl och låta magen hänga ner mellan benen.

Tezz: Kul att få se bilder från ert husbygge igen. Det är så kul att läsa om det. Är ju så nyfiken på ert hus.

• Carma07

Nibla: Så du klarar av att klippa tånaglarna? Jag läntar tills magen är borta så jag kan pyssla om mina fötter. Att komma ur sängen är ett helt företag och känner mig som en sköldpadda på rygg. För att inte tala om hur klumpig man känner sig när man bumpar i allt med sin mage. Igår höll jag på att meja ner svägerskan i soffan för att jag inte såg hur jag gick. Maken tyckte jag var som "Kung Fu Panda" *fniss*

• Carma07

Godmorgon

Bauti: Låter som en jättemysig bröllopsdag.

Frujj: Vilken olydig bebis du har. Men för omföderska kan de väl lägga sig tillrätta typ sista dagen? Ännu finns hopp!!

Nides: Hoppas du får ordning på örat snart.

Ingen bebis i sikte idag heller.

• Carma07

Linum: Den dagen jag har gissat är den enda dagen vi INTE vill att den ska komma. Jag valde den dagen för man kan ge sig sjutton på att h*n kommer då.

Min önskan är ju att bebisen kommer och vi hinner hem till den 18/8 så vi kan fira bröllopsdag hemma, så h*n har fyra dagar på sig att komma om det skall funka.

• Carma07

Godmorgon

Idag är det BF-dagen och storken måste ha flugit vilse. Inga tecken alls på att bebisen tänkt att titta ut idag. Nu har h*n tills på fredag på sig om vi ska ha någon chans att fira vår bröllopsdag som jag vill.

Nides: Skönt att du får hjälp idag iaf med örat. Krya på dig.

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2