• Carma07

Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2

Bauti: Jag fattar inte heller vart jag ska leta efter nya bilder. *nyfiken*

• Carma07

Ab: Ja, gör det. Maken ringer hem flera gånger på dagen för att försöka skrämma ut h*n. Får väl prova att tvätta fönster idag. Om inte annat så blir de ju rena.

• Carma07

Nides: Fast den 18:e är vår dag som vi gärna värnar om. Så den dagen blir det till att knipa. Bebisen kan räknas som bröllopspresent fastän det blir dagen/dagarna före eller efter.

• Carma07

Nides: Usch, det låter otrevligt. Kan man ha katarr i örat? Hoppas medicinerna hjälper.

• Carma07

Godmorgon!!

Eller ska man kanske säga god middag? Har sovit som en stock inatt hela natten och har haft jättesvårt för att vakna. Kroppen kanske vet att det är sista chanserna att sova.

Ingen stork här ännu.

Tänk vad tiden går. Blev lite förvirrad dock när frågan om vad vi skulle göra måndag den 25:e, men jag antar att det är den 27/10 ni menar då. Bra förslag att vi är hemma hos någon så man kan hänga med.

Det är alltid några som måste åka hur vi än gör. Det är nästan bättre att vi inte är hos Frujj, Nibla eller mig. För skulle det inte funka bra med bebisen just då har man möjlighet att åka hem utan att det påverkar resten av gänget.

Ett annat förslag är att vi inte tar det på måndagen utan på någon av dagarna helgen innan så vi har lite mer tid på oss. Eller rättare sagt ni andra som jobbar. Då kanske du Tezz har tillgång till bil också?

• Carma07

Frujj: Vad kul med skolan för E? Känner hon sig glad och förväntansfull för det?

• Carma07

Ab: Vad synd att det krockade med just den helgen. Hur funkar det helgen efter då?

• Carma07

Frujj: Man lär sig bussarna. Och har hon både dig och mormor med i början så kommer det säkert att gå bra.

Ja, det är ruggigt höstväder ute. Tur att man inte gifte sig i år. Då hade nog tältet blåst bort.

• Carma07

Åh, en sista sväng sommar. Vad besvärligt vädret är. Hur ska man kunna planera sin BB-väska när det håller på så här och när man inte vet när bebisen kommer? *suck*

• Carma07

Frujj: Jag har börjat att lägga fram allt på gästsängen så man bara kan plocka och välja snabbt när det blir dags. Men lite jobbigt när jag måste använda kläderna fram till dess också.
    Maken kommer troligtvis även få en inköpslista med sig från BB eftersom vi väntar med att inhandla en del grejer tills efteråt.

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2