• Ab fab

Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2

God morgon

Utvilad efter en härlig tur i Danmark. Gilleleje o Hornbekk var ursöta små byar med härliga sandstränder o goda räkor. VI har klämt en massa shopping och loppisar. Fyndat skor för 34 kr, en 60-tals handväska och en alldeles ny Bodumskål. Så nöjd. Glass med guf, sandstrandspromenader, kortspel o myckt skratt gjorde det till en alldeles lagom semestertur.

idag väntar frisören, en tur till jobbet o sen skall jag hem för att sy. Så hör ni ilskna skri från förorten så är det jag som försöker mig på att sy. Det har aldrig varit min melodi

Carma- körde förbi Ullared igår. SOm tur var- för min del- behövde vi inte åka dit

• Ab fab

en kortis inne på kontoret. sen skall jag hem o sy... grrr...

ring gärna R. Lördag är vi på bröllop men annars är han tillgänglig

pp

• Ab fab

Han är på landet så han är tillgänglig på mobilen. Han behöver nog vila från moderns omsprger

• Ab fab

mornings
    sitter i sommarstugan. kom hit igår så jag har inte gjort så mycket.

Hade play-date med Knut först o sen tåget hit. Nu skalljag försöka sysselsätta mig så jag inte får svärmor på nerverna

Nibla- bröllopet låter härligt men det är mycket pengar. O som sagt ni är ju fler nästa år så man vet ju inte vad den nye medborgaren tycker om saket

Idag kommer min väninna hit. Det väntar arabisk mat o massor av rosévin. Hon vill prata så det blir väl ett par pavor vin, bryggan o stora öron

Linum- hoppas din semester blir härlig. Invalido, invalido går ju alltid

• Ab fab

hihi... en kollega har det som ringsignal på mobilen

• Ab fab

Tjingeling i blåbärsskogen.
    Svärmor är irriterande o jag behöver åka härifrån. Tur att det är dags i morgon Idag har jag plockat blåb är, en nog så god terapi.

Linum- roa dig kungligt.
    Bauti- skö om dig o vingla inte för mycket nu!!

Sune Kent-Elvis... kan det vara ett pojknamn för någon? Det hette min kel-krabba när jag var liten. Hmm... kel-krabba... det låter det

• Ab fab

Idag är det bröllopsdags. Det skall bli himla kul att få gå på party. Hade ju kunnat lämna svärmor hemma men bonusarna är bra att ha med o så får man väl hångla med sin man

• Ab fab

bröllopet var fint- framför allt lokalerna var underbara. Men som det bröllopsproffs man är ser man ju allt med andra ögon

idag börjar semestern på riktigt. inga planer- bara lugnt o skönt. det blir bio o Mama mia ikväll

• Ab fab

hoppas på sol o vind, i morgon skall vi ut o segla

• Ab fab

vet inte vart vi går. båten ligger i Billdal så det blir väl södra skärgården kan jag tänka

du-vet-vem hörde jag på radio häromdagen

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2