• Ab fab

Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2

God lunch på marieholm. Inte dumt med lite uteservering, vatten o nästan sol.

Oj... jag inser plötsligt att ni snart är färdigbakade... wow... det kommer ny individer till vår fikagrupp

• Ab fab

Fru T
    George Jensen hetar den danske designen. Örhängena menar jag *Abbe den förvirrade*

• Ab fab

God morgon
    Åkte till Alingsås efter jobbet. Hann fika, titta i butiker o köpa getingfäller. Väldans avkopplande.

Slappade runt mest hela kvällen. Tänk om jag kunde komma ihåg att jag skall fixa mitt fotoalbum när jag inte har något att göra. Men inte... den tanken slår mig aldrig.

Idag skall jag på födelsedagskalas efter jobbet.

Bauti- latinamerika. Kan det vara något. Brasilien eller Argentina kanske?

• Ab fab

vilka gottegrisar ni är. Här har man slitit i sitt anletes svett i fleeeeera timmar *tycker väldigt synd om mig *

• Ab fab

provåkning låter som bra idé. Allt som gör att man känner sig tryggare o lugnare är ju inte så dumt.

• Ab fab

provåkning låter som bra idé. Allt som gör att man känner sig tryggare o lugnare är ju inte så dumt.

• Ab fab

Vad jag saknar er! Ni vettiga o trevliga människor! Jag har en stollevännina (eller flera...).

Jättefånig diskussion. jag känner mig yngre än lilla A o hennes vänner... grrrr...

• Ab fab

Hej o god morgon

080808... bra datum att komma ihåg. Inga barn idag helelr???

Firade vännina igår. Det var trevligt. God mat o massa prat.
    Gullade med halvårs baby. Inte alls dumt.

Nu skall jag cykla till saluhallen. Räkor o rädisor ikväll tror jag

• Ab fab

Nibla- ingen fara. Det är väldans opretantiöst så här är det drop in som gäller

får vi se dina magbilder med???

• Ab fab

men linum.. vilka bra kunskaper du har

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2