• Linum

Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2

Bra sagt om tårar tycker jag. Pimpa blockljus låter trevligt! Har pimpat lite bebissaker också? Det måste ju ge positiv energi om något!

• Linum

Jag sitter och lägger in vikter på några armaturer i en katalog. En stolptopp (bara armaturen, utan stolpe) väger 108 kg! Hur fasiken är det möjligt??! Hur reser man en sådn stolpe, och framför allt, hur ont får man när den faller över en?..

• Linum

Det gör nog så ont att man inte överlever..

Har tyvärr inga boxar hemma, men vet att SATC-boxen kostar typ 600 kr på nätet.

AbFab är ju en härlig serie! Gamla Bevvan kanske?..

• Linum

Fy vad dåligt!!!

Du får lära E att ryta "Stanna dumj*vel - jag ska av!".

Klaga på. Det brukar hjälpa!

• Linum

Good morning!

Jobbar och kollar på pingis samtidigt. Det går sådär...

Inga bebisar?

• Linum

Nibla: Du verkar ha hur mycket energi som helst. Vad härligt!

• Linum

Carma är inte här... och inte Frujj heller... Hmmmm

• Linum

Nibla: Du vet ju vad vi har sagt... 4/9 och inte en dag innan dess

• Linum

Pratade med carma igår förmiddag. Hon mår bra, J mår bra och N mår bra. Carma är vid gott mod och säger att de i alla fall är föräldrar och resten får de ta efter hand som det kommer.

Spädbarns hjärnor har en fantastisk förmåga att läka sig själva, så även om man varit utan syre såpass länge som N var behöver det inte betyda något alls. N ligger på kylbädd i kuvös för att just minska risken för skador, men hon andas själv och mår ganska bra (förutom att hon har ont, men vem hade inte haft det vid en kroppstemperatur på 33 grader...). De har röntgat henne och inte sett några blödningar eller annat krafs inne i hjärnan. So far so good.

Vi får hålla våra berömda tummar allihop! Det kommer att gå jättebra - är helt övertygad om det!

• Linum

Grattis båda fyra (!).

*kniper med tårna också*

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2