• Linum

Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2

Nibla: Du får väl se det som att väntan inte är förgäves. 15 kg tar du bort i ett liet nafs. Hälften försvinner när du ammar och resten av alla barnvagnspromenader.

Idag ska jag på akupunktur (hoppas jag). Sjukgymnast i Mölndal som ska vara bra ska hjälpa mig allt hon kan har hon lovat. Får väl se hur bra det går. *tänker positiva tankar*

Hoppas att det går bra för familjen M *tänker fler positiva tankar*. Någon som har pratat med carma?

• Linum

Godmorgon, buttra mamman Vilken härlig morgon! Dessutom ösregnar det! Livet är härligt. Tavaritj...

Vad skönt att det i alla fall var ganska bra med c+j+n.

• Linum

Bauti: Var det inte munnen som luktade illa?

• Linum

Jaha, Nibla laddar upp frysen för ett bullkalas utan dess like! Hoppas att det är fikadate med fruarna hon tänker på...

• Linum

Vad gillar ni detta?:

"En 78-årig kvinna som skulle resa från Arlanda till Tyskland på tisdagen hamnade riktigt fel på flygplatsen. Kvinnan missuppfattade nämligen instruktionerna efter incheckningen och lade ? i stället för sin väska ? sig själv på det obemannade bagagebandet, skriver Upsala Nya Tidning på nätet.
    Med hast färdades hon in i bagagehanteringen där flygplatsens personal tog emot. Den vilsna kvinnan klarade sig utan allvarliga skador och hann dessutom med sitt flygplan, enligt Arlandapolisen."

Vad bra! Undrar om man kan göra så när man vill ha liggplats på planet...

Nibla: Vilken härlig barnmorska!

• Linum

Nibla: Har också hållit på så i flera år (fast inte längre...) När jag var mindre gjorde jag alltid så, med tanken att om jag inte hann göra ditten och datten innan så skulle jag dö vid 20 års ålder. Snacka om idioti!.. Jag lever ju fortfarande, även om det är knappt...

• Linum

Frujj: Du får be addiz maila ner några hallongottor. Jag såg att hon hade bakat häromdagen.

Har varit på varmvattenbad med min sjukgymnast idag. Hon ser ju hur jävla ont jag har, så nu ska hon själv ringa till Carlanderska och fråga när jag blir opererad... Härlig människa!

• Linum

Vi satt och snörvlade i soffan igår framför P.S Ilove you... Helt underbar film! Jättehemsk, jättesöt och charmig, rolig... Den hade allt! Se den.

• Linum

Snörvel och smutt av sorgsenhet...

Men du ska ju ha barn till jul - säg det till dem nästa gång! Eller säg att no tröttnade på att vänta så ni skaffade en hund istället...

• Linum

Tezz: Jag tror att det är lite skillnad på nyfikna frågor från oss och på irriterande frågor från folk man knappt känner... Kom fram ur garderoben igen

Nibla: Missar har en fantastisk förmåga att alltid vara i centrum... Läser man tidningen, läser man katt. Sitter man framför datorn har man ett tangentbord med fyra tassar och svans som dessutom kurrar högr. Badar man har man en katt på toalocket och en på badkarskanten. Äter man i soffan ,ja, då har man en katt i knät som distraherar så att katt två kan norpa mat med ena tassen... Det är helt enkelt underbart (hårigt) att ha katt!

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2