• Carma07

Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2

Frujj: Ingen aning, men de borde ju göra det tycker jag eftersom man vet exakt när befruktningen varit. Men det är väl å andra sidan inte enda anledningen till att man går över tiden med första barnet? Hjärnan fattar tydligen inte alla signaler första gången. Och jag som är så trögfattad i vanliga fall.

Däremot så har jag nu hört att frysembryon blir friskare och har något högre födelsevikt. *hjälp* Så jag hoppas inte att den fortsätter att växa mer nu medan den bara ligger och väntar.

• Carma07

Frujj: Det är just det som gör det så svårt att packa väskan eftersom det är mammakläderna jag tänkt att ta med mig. Har blivit förvarnad på föräldragruppen hur man kommer att se ut.

• Carma07

Tezz: Ja, tyckte en helgdag var kanske mer passande eftersom vi pratade om god mat och soffmys. Nu har vi ju tiden på oss och behöver inte bestämma någon ännu, men man kan göra någon slag knytis eller om vi träffas i tid och hjälps åt.

Idag är det dags för svägerskan att åka hem. Just nu håller hon på och bakar en äppelkaka till i eftermiddag. MUMS *slickar mig runt munnen* Ska ta en lite tur bort till affären och köpa vaniljvisp till.

• Carma07

Ab: Jag kan faktiskt inte annat än att hålla med dig. Ni får väl knyta ihop era BT-tummar att h*n vill kika ut imorgon. De tummarna brukar ju göra susen.

• Carma07

Linum: Låter bra om du satsar på den 18:e och så hoppas vi på att du har mer otur än jag.

• Carma07

Godmorgon

Fortfarande ingen stork trots att vi höjde mysfaktorn. Idag känner jag mig hyfsat pigg och tänkte fortsätta att städa så får vi väl se.

Nides: Hur är det med örat? Börjar det bli bättre? Och hur är det med nya bebiskatten?

Nibla: Sista dagen idag!!!

• Carma07

Nides: Bowla var något nytt. Jag kanske får ta en match ikväll då.

• Carma07

Frujj: Det är klart att om man tar det klotet så borde det verkligen funka. Vi kommer att åka till Borås i första hand. De vill ju gärna det speciellt i sommartider så slipper man tjata med tjurig personal. Har dessutom hört väldigt bra om Borås från kompisar som vart där.

• Carma07

Nibla: Hur känns det nu sista dagen? Snart hemma på mammaledighet.

• Carma07

Frujj: Vet inte ännu hur vi kommer att göra med webbisar. Har inte tänkt på det ännu.

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2