• Carma07

Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2

Hejsan

Visst ja, vad tiden går.

Bauti: Mysig helg. Själv har jag i princip bara sovit hela helgen och är fortfarande jättetrött.

Nibla: Trist med förkylning. Hoppas du hann med en trevlig födelsefika först iaf. Krya på dig.

• Carma07

Godmorgon

Ab: Låter som en himla trevlig och mysig helg. Förutom förlusten till R då.

Vår bebis verkar ha ärvt min beslutsångest. Den verkar inte kunna bestämma sig vilken sida den ska ligga på. Inatt har den hållt mig vaken hela natten när den har bufflat omkring. Och det börjar göra ont när den gör det. Det känns som att allt jag sov i helgen var helt förgäves. Fast å andra sidan hade det varit ännu värre om jag inte hade gjort det.

Idag tänker jag på Tezz och håller tummarna för henne att allt känns bra första dagen.

• Carma07

Oj, vilken fart det var här idag.

Var hos bm på förmiddagen och bebisen har vänt på sig. Är iofs tacksam om den ligger åt det hållet som den ligger nu. Hoppas den stannar där nu.

Maken var snäll och skjutsade hem mig till lunch. Det jag har kvar att göra på jobbet kommer jag hinna med ändå. Ska gå och sova lite.

Tezz: Helgen som kommer har vi vigt åt att hitta på något med svägerskan. Pyssel blir tidigast nästa helg för min del. Men ni andra kan ju pyssla utan mig om ni känner att det dröjer för länge annars.

Nibla: Jobbar du fortfarande eller är du hemma på semester?

• Carma07

Godkväll

Sov gott när jag gick och la mig. Hade tänkt att jag skulle vakna till vid tre-fyratiden, men maken fick väcka mig när han kom hem strax efter fem. På kvällen var vi hemma hos mina föräldrar en sväng.

Hoppas ni hittade en massa kul på Ikea idag.

• Carma07

Godkväll

BT har krånglat här hemma. Man blir ju bara så sur.

Tezz: Har läst din blogg. Kul att få en välkomstblomma på din nya arbetsplats. Det tycker jag var gulligt. Skönt att höra att du har haft en bra dag. Hoppas att du kommer att trivas gott.

Frujj: Hoppas det gick bra hos magkontrollanten. Och att din magvärk inte är något att behöva oroa sig över.

• Carma07

Fika nästa vecka låter trevligt. Då har ju jag gått på semester... ... och är förhoppningsvis inte så trött som jag är nu.

TRE dagar kvar!!!!

Nu MÅSTE jag gå och lägga mig. Ha en trevlig onsdag!

• Carma07

Godmorgon

Ab: Vilken härlig start på morgonen det blev ändå.

Kom i säng sent igår och är lite trött idag. Men har lite att fixa med. Idag är vi dessutom själva på jobbet och då brukar man få gjort lite mer här.

Ab igen: Vi håller på för fullt med alla CV-papper jag fått låna av dig. Maken håller på att skriva ihop CV och ansökning som helst ska in i veckan. Han satt uppe länge inatt och det lär nog bli en sen natt till igen. Jättesvårt att få ihop det personliga brevet. Ska passa på idag att fortsätta kopiera papprena när vi är själva.

Tezz: Vad hette sidan med distanskurserna som du gick? Kommer inte ihåg.

• Carma07

Nibla: Usch, vad otäckt. Dåligt av vaktbolaget också tycker jag. Här på jobbet har vi Securitas och de är här på 5 minuter om larmet går nattetid eller vad de tycker är ovanlig tid. Har ni märkt om det har varit inbrott eller försök till det?

Frujj: Hoppas du får ordning på maggen. Tycker bara mina harmlösa sammandragningar är jobbiga. Krya på dig förresten.

• Carma07

Hmmm... "Krya på dig" var ju till Nibla!! Men Frujj kanske också behöver det?

• Carma07

Ab: Tack för erbjudandet. Mycket möjligt att vi hör av oss när vi slår huvudet i väggen. (vilket jag tror vi kommer att göra.) Det blir antagligen ikväll eller imorgon kväll isf.

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2