• Carma07

Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2

Frujj: Usch då!! Då får du också ett "Krya på dig"!!

• Carma07

Nibla: Vilken rolig avatar du har hittat.

Ab: Har pratat med maken och vi kommer gärna förbi er för lite hjälp. Vilken dag passar er bäst att vi kommer en liten sväng? Tror maken föredrar imorgon om det går så han hinner förbereda sig lite.

• Carma07

Frujj: Du kan få komma hem och plocka krusbär hos oss om du vill när de har mognat. Vi har tre buskar och jag vet inte riktigt vad jag ska göra av alla dem.

• Carma07

Frujj: Vad jag har hört så har de slutat och börjat med TV istället.

• Carma07

Frujj: Då säger jag till när de är plockfärdiga.

• Carma07

Jag trodde också att det var en gris först.

• Carma07

Ab: Då provar vi att ringa imorgon. Det brinner lite i knutarna med ansökningen och jag tror att han kommer att lämna den via sin polare torsdag kväll.

Röda vinbär har vi massor av om någon vill ha det också, men jag byter gärna till mig lite svarta vinbär.

• Carma07

Godkväll.

Tillbaka en sväng från Abbe. Fått lite starthjälp med CV-skrivande. Tack för starthjälpen!!

Bauti: Vad du läskas. Just ett glas öl är vad jag saknar mest just nu. Och inte hjälper det att klämma fram ungen heller utan jag får vänta ytterligare några månader på den. Men som de säger..."it´s worth waiting for"

Frujj: Förstår att du surar och stampar i golvet. För vår del är vår dag viktig och vi har "firat" den i alla år. I år hoppas vi på att vi har kommit hem från BB, men det är inte helt säkert.

Tezz: Tack för länken. Har lagt den bland mina favoriter nu.

Hänger gärna också med på fika. Missade du den förra.

• Carma07

Missade JU den förra...ska det ju stå.

• Carma07

Godmorgon

Nibla: Skönt att höra att du mår bättre. Sömn brukar vara bästa medicin. Carlsbergs alkoholfria får jag nog prova. Ska kolla i affären nästa gång vi handlar.

Ab: Tack till er för hjälpen. Lite lättare att komma igång då. Vi satt uppe till strax efter två så idag är vi lite möra. Jag ville inte lämna honom helt ensam med det utan ville finnas till hands. Maken har med sig allt till jobbet och jag hoppas han hinner få iväg det på mailen till R. Vad glad jag är att jag kommer ha mycket längre tid på mig att fixa mitt sedan.

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2