• Bauti

Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2

Hej på er!

Inget roligt väder idag. Så jag tillbringar den med att laga mat.
    Har gjort en skink och purjulöks paj, en tacos paj och håller just nu på med långkok på högrev som skall bli en kött soppa.

Håller med att det börjar bli dax att plannera bröllopsdagen. Jag har klargjort för P att jag väntar mig något stort. Vi får väll se vad som händer den 11 augusti.
    Nästa år blir det min tur att överrakska på bröllopsdagen.
    Bra när man kör vartannat år.

Carma
    Såg bilderna, JÄTTE vackra. Min favvo är det första där du ligger ner.

• Bauti

Hej på er!

Sitter här och tycker attd et var rätt mysigt med regnet igår. Fick ju gjort massor av maträtter

• Bauti

Magen har väll repat sig lite. Men vågar fortfarande inte äta vad som faller mig in. Då brummar den till och vill inte vara med

• Bauti

Linum.
    Skönt med VIP kö

Måste bara berätta lite om bröllopet vi var på i helgen.
    Brudgummens mor grattade inte bruden, det var en REGÄL fnurra på den tråden.
    Inget tal från brudgummens föräldrar. Samma fnurra
    Slagsmål på dansgolvet (tyvärr missade jag det då jag hade ett viktigt möte med herr porslin)

Helt enkelt ett mardrömsbröllop.

• Bauti

Nej det var inte mina släktingar, jag är bara ingift i ena halvan. Dock inte den "dåliga" sidan av bröllopet.
    Jag hoppas verkligen att brudparet var lyckliga. Svårt att veta i den situationen.

• Bauti

Hej på er

Sitter och letar resa. Vi plannerar att vara borta minst 3v och i januari.
    Men det är en djungel där ute. Försöker hitta en bra sida som har samtliga researrangörer. Men inget bra napp.
    Några förslag kanske?????

Funderar på thailand igen. Men andra tips är välkomna

• Bauti

Nu har vi bokat resa.
    Det blev thailand igen, varför byte ett bra konsept
    P hade kompisar som oxå skulle ner dit så vi åker med dom, kul om man är flera.
    Men denna gången blr det Khao Lak.
    www.fritidsresor.se/Resorts/Travel.aspx&cat=2|302&entry=25&dest=0&city=38&type=c&hotel=6755
    Hoppas bara att inget händer denna gången. Det har det ju gjort alla andra ggr jag varit i Thailand. Antingen samonella eller kliiga utslag.

• Bauti

Ops, länke finkade inte.
    Men hotellet heter Hotell Bhandari Oriental och ligger på den stora stranden i Khao Lak.

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2