• Frujj

Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2

*skrattar högt* Alldeles riktigt Linum

Nibla: Jo men jag tycker det känns tydligt, jag kan ibland känna en arm eller fot som ligger i framvägg oxå, sen när den "sitter" upp (alltså har huvudet mellan mina tuttar haha) så kan man känna en stenhård boll som man kan "flytta" på fram och tillbaka... sen ibland känner man ju att det sparkar åt ena eller andra sidan, eller om h*nhar hicka brukar det hoppa neråt tjotahejti.
    När den som igår la sig på tvären låg ju ryggen utåt och knödde upp, det kändes tydligt.
    Ibland kan man ju oxå se utan på när det åker en fot/häl/armbåge fram och tillbaka över magen
    Fast om den fixerat sig eller inte, det kan ju bara bm känna.

• Frujj

Via postorder låter bra.. då kan du ju få kläder på den oxå

Hur mår Linums rygg?

• Frujj

Nu har ni fått mail..
    kanske inte intressant men ändå.. hihi

• Frujj

Ingen dator du kan ha i knät i soffan, Linum?

Nibla: Nä det kanske beror lite på hur den ligger oxå, jag känner ju inte alltid heller men ibland är det väldigt tydligt att det är ett huvud som sticker upp. Och om man tänker efter var rörelserna kommer från, tex om det kickas neråt så kan man ju gissa att det är fötterna...

Just nu så sitter min upp
    Och jag har j..ligt ont, precis som mensvärk *gaaaahh*

• Frujj

Kanske ses på Ikea, Ab, vi sticker dit strax oxå!

• Frujj

Nibla: Ikea har en del babyprylar oxå. Gå inte på prischocken på babyaffärerna!!!

• Frujj

Nån som har nån tanke om ungefär när det är tänkt att göra denna gruppresa till Ullared?
    Min dotter vill hemskt gääääääääärna åka till Ullared... vi får väl följa med som ett bihang till den stora gruppen.... jag och alla mina barn och så ni *fnissar*

• Frujj

För mig spelar det ingen roll. Egentligen vet jag inte om jag orkar ta mig dit nu. Det beror på lite allt möjligt.

• Frujj

Ab: Det blev lite krimskrams på Ikea, en manick till W:s säng (ett ramla-ut-skydd) en potta, en plastback, en ram. Sen blev det två påsar skorpor i Dinera utanför.

På tal om det där med dyra babyprylar så kan jag ju bara tipsa om att köpa framtida pottor på Ikea, där kostar de 19 kr, mot ca 300 på Coop. Bara för att det står Babybjörn på den. Löjligt! Det är ju en skitsak

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2