Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2
låter menar jag med later.. skrev det först i word så jag vet inte vad som hände...
låter menar jag med later.. skrev det först i word så jag vet inte vad som hände...
Någon som vart i Florens då???
Ska boka en resa dit med en kompis. Behöver tips!
Godmorgon tjejer...
Har inte hunnit hänga här så mycket dels att jag har mycket på jobbet så jag kan inte hänga här sen har jag verit hemma sjuk igår och idag ska jag nog ligga hemma oxå. Vill ju vara lite piggare imorn.
Hoppas att alla mår bra iaf.
Kramisar
Linum: du kan ringa mig hem sen om du vill så kan vi planera.
Carma: Tack tack
Frujj; hahhaha hoppas att du blir på bättre humör snart...
Carma: guuuuuuuuuuuuuud va skönt det måste vara...
Förresten; det här med buzz, jag fattar inte riktigt va man ska göra.... har registrerat mig men jag fattar ingenting...
AB: tack
Nja... sådär.. det rinner inte i näsan konstant iaf...och jag känner mig så matt. Jag svettas vid minsta ansträngning. Usch!
Jag har inte fått nån mail. JAg få väl vänta o se.
Linum: för någon som har suttit där du är nu, (inte ont i ryggen men väntat på att komma till Sahlgrenska och en läkare.) så vet jag exakt vilken frustration det är . Usch... jag ringde nästan 2-3 ggr i veckan o tjatade och ändå tog det ca: 7 månader för att komma till en läkere. Ändå hade de skickat tre remisser. Ring ring varje dag. Tyvärr så funkar inte sjukvården. Jag var sjuk skriven i ett år och jag har inte varken blivit bättre eller smärre. Bara förlorade massor med pengar och kostade staten lika mycket. Usch!!!!
Ab: De brukar ha en hel del auktioner i svenljunga trakterna oxå. Svärfar har ju en antikaffär så de åker ju runt på många auktioner.
kul att jag inte blandar bokstäverna alls när jag skriver. hahaha
Hej hej tjejer.
Jag har haft en bra helg. Fredag så var vi på bio o såg Narnia den var bra. Där träffade vi även Linum o M. Lärdag morgon gick åt att slappa sen var det shopping på Frölunda torg. Köpte en jätte fin bolero bla på MQ och lite annat bra o ha. Sen kom våra reskamrater o plockade upp oss o vi begav oss till marstrand. Vilken tur vi hade med vädret. Helt underbart var det. Föreställning var perfekt. Tyckte verkligen om hela upplägget. Rekommenderas verkligen! Kommendanten var såååååå fin. Bilder finns på FB.
Igår var det tvätt och städ. Bakade matmuffins. Mm mumsiga blev de. Sen var film o godis.
Linum: tack, tack, tack så mycket för i lördag och skjutsen. Vi hade verkligen jätte trevligt.
Storan blir väl bra på onsdag!!!!