• Nides

Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2

heeeeeeeej

Ser att de flesta mår bra o är här idag. Jag har tjuvkikat här emellanåt men så fort man vill skriva nåt så dyker annat upp.

Nibla: putsa lite mer fönster så du får ut bebisen tills imorgon så jag vinner. hi hi.. skämtar bara.

Frujj. Var det igår du hade skrivit din berätelse??! Jag dog av skratt. riktigt roande!!

Tezz o Ab: Grattis ännu en gång!

• Nides

Jag är uttråkad.
    Jag hade velat vara hemma o suttit i soffan med en bra bok och en kopp te!
    Jag får inget gjort på jobbet.

• Nides

nej man kan ju inte....

Allt bra med dig??

• Nides

Snart så.. när var det du var beräknad igen??

• Nides

Det hoppas jag med... eller vänta, när kommer N hem? åkte han inte iväg idag?

Förresten, nån som har seglat förrut?
    Vi ska iväg o segla med jobbet imorn, men jag har ingen aning vad man tar på sig när man seglar???

• Nides

Tack frujj, kan man trilla i. Usch jag vill inte. Har redan ångrat mig. Gillar inte båtar. Blir lätt sjösjuk. Nåja det går säkert bra.

Nibla; hahhahah jag trodde han hade åkt iväg på tjänsteresa eller nåt när du skrev att du körde honom. 

Nu ska jag hem. Datorn har ju pajat. 
    Ikväll ska vi på cabare lorensberg och imorgon ska jag till tandläkaren. OOOooooooh

Syns imorn

Kram på Er alla
    Nibla imorgon gäller det

• Nides

Hej tjejer. På väg till jobbet efter tandläkarbesök. ;) blandade känslor. Har kommit på att jag har gratis mobilsurf. :) ses snart på tråden.

• Nides

Goddagens...

JAG ÄR EN FEGIS... hihi.. vågade inte gå på båtarna!
    De var ju pyttesmå... en var ju en som ramlade av... hihihihi då var jag ännu gladare över mitt beslut!

Idag ska jag sitta barnvakt och imorgon tar vi in på hotell för att fira vår bröllopsdag två dagar tidigare... men på måndag har vi tänkte att gå o äta lunch på Malins skafferi!

Jag gillar låten "I kissed a girl"

• Nides

Linum: Det gick ju bra för M's lag så länge jag var kvar.

SATC är ju inte helt fel och titta på om o om o om igen!

• Nides

Nu är det helg... Jag få passa på o önska alla en riktigt trevlig helg eftersom min dator hemma är död så kan jag itne läsa tråden tills på tisdag. Jag är ledig på måndag! tjohoo!!!!

Kram kram

• Nides

Heeeeej tjejer...

tack för era Grattis!!! Är åter på jobbet och kaoset.

Linum: va roligt att du har fått tid!!!

• Nides

Tezz: jag köpte min på fabriksbutiken i kungsbacka. Annars finns det på Åhlens o Verner&Verner.. Du har ju rabatt på verner o verner med enjoyhäftet!!!

• Nides

Ja det var jätte mysigt.. men framför allt hade vi det jätte mysigt i lördags.
    Tezz, ska du med på lördag till mässan??

• Nides

God förmiddag mina damer.

Äntligen fredag! Carma, va kul o se dig här på tråden.
    Hoppas att alla mår bra.
    Linum; vilken tid skulle du till läkaren idag? Håller tummarna att du får en tid så snart som möjligt.
    Ab: Essen är det i tykland. Jag borde googla egentligen men orkar inte. Hoppas att du har det bra där iaf.

Min dator hemma är ju död och på jobbet har mer än jag klarar av så jag hinner knappt läsa va ni skriver.
    Ville bara vinka Hej!

• Nides

Godmorgon,

Härligt att läsa era brättelser alla mammor....
    ser fram emot att träffa era sötnosar.

Så svårt med namn....

Själv är jag på jobbet o har hur mycket som helst att göra. Datorn hemma är ju paj så jag har begränsad tillgång till BT. Lämnade in den i lärdags, får se när vi får tillbaka den.

Linum: hur gick det i fredags??

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2