• Ab fab

Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2

hej snyggingar

tack för igår Linum o Bauti. Himla trevligt att fika med er

Vi pratade om att vi snart firar tvåårsdag. 27/10... skriv in

Linum-behöver du något för korrespondenskorten säg till

jag fick partyinbjudan nu. jag skall vara vara lagledare för det laget som lagar albansk mat. HJÄLP!!!

• Ab fab

japp. skall servera albansk förrätt till 16 personer i mitt kök

• Ab fab

jag tänkte vi kunde ha fika hemma hos mig den 27/10. jag har varit i barcelona den helgen så det kan bli lite spanska kakor

Linum- jag ber R kolla i gömmorna. Tack snälla du

Idag skall jag på massage på lunchen (Frut T - har du testat det ännu? Underbart.) o sen 90 minuter manikyr i eftermiddag. Me likie

• Ab fab

det är en ekvation vi måste lösa. Eller så får vi väl ha två fikor - en för dem i stan o en för oss lantisar

• Ab fab

Frujj- va kul. En rolig o spännande skola kan ju verkligen betyda mycket. Det är inte kul att vara 14:*s*

• Ab fab

det blir väl så- jag åker ju alltid kollektivt så mig stör det inte så mycket.

gärna helg för mig med - det enda jag vet är att 24-26 är jag i Barcelona- bara ledighet o shopping med en väninna. det skall bli så skönt

• Ab fab

nu tycker verkligen att baby-carma skall titta fram. Min gissning går ju åt pipan på det här sättet

• Ab fab

Om du vill jag jag ringa baby-carma o prata lite allvar..

gud så skön massage jag hade. vilken lyx att ha massör på jobbet. min rygg har varit sommarkass (alltför lite träning)

nu skall jag snart packa ihop mig o gå till manikyren. fasiken.. jag hade gjort mig som lyxhustru

ingen jobblust. planerar europaresan istället.

I Paris blir det arabisk marknad på fredag. Middag med min bestman o hans sambo. Lördag blir det besök på bästa kakbageriet som finns (Laudrée) och en titt in i chokladhimmelriket (Cruizel). Söndag kväll åker vi till Champagne. Två besök på gårdar den 25. Tisdagen åker vi till Bryssel. R skall jobba- jag skall bara strosa omkring. Tintinmuseet blir det definitivt.

Sen flyger jag till Hamburg o konferens. Urcoolt hotell. Alldeles nytt Royal Meridienhotell... www.starwoodhotels.com/lemeridien/property/overview/index.html&language=de_DE&EM=LM_LEROYALMERIDIEN-HAMBURG.COM_1857

• Ab fab

Hej Nides
    Hur mår ditt öra?

idag blir det kräftskiva hemma- inte så avancerat utan bara 8 man. kräftor, pepparrotsdipp, ostpaj o rolig hatt på huvudet

I morgon skall jag på stan en sväng. Lyssna på vår kör, fika lite. Om nån är på stan så hör av er. Middag hos goda vänner på kvällen. Söndag skall jag umgås med mor. Fixa hemma- äpplemos, plocka björnbär etc. På söndag kväll skall jag ha planeringsmöte med mina albanska kockvänner

O så skall jag fundera på vad jag skall packa inför semester

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2