• Ab fab

Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2

-du får träffa oss frujj så du kan avreagera dig lite

• Ab fab

jag försökte snika mig in på Niblas terrass på onsdag

• Ab fab

Spännande Nibla! WOW du o carma kanske plockar ur ugnen samtidigt...

Vi attackerar din altan vid tillfälle. Vi kollar i morgon eller annan dag. Vi måste ju se babisen om inte anna "övar på mitt gullegulle guuuuuull"

• Ab fab

god morgon

Slappar hemma så här på morgonen. Skall till läkaren om en stund- bara vanligt cytologprov så ingen spännande sjukdom

Igår åkte R o jag ut i skogen med fika o letade kantareller. Inga kantisar men väl härlig fika vid en tjärn

Carma - vad gjorde ni igår?

Tvättat tvättstugan full. men nu är det tomt

• Ab fab

åh carma.. jag önskar vi kunde trolla bort bluesen för dig. Inte ens en kantarell kan jag bidra med. Men stora önskningar om att solen snart skiner. Om inte annat.. kolla in Nides blog. Vilken sötnos där finns. jag är kär!

• Ab fab

Suck... sitter o skriver en manual. Nu snurrar huvudet för mycket så jag behöver pausa.

Idag skall jag träna efter jobbet, fika eller liseberg med vänner o sen hem för att ta reda på tvätten. I morgon är det jobb och packning som gäller.

pratade precis med min gode vän P i paris (min best man). Champagne o middag med honom o sambo på fredag.

• Ab fab

nu sticker jag hemmåt. träna först- ingen vänninefika. för dåligt väder Jag får hem o koka plommonsylt istället

• Ab fab

God morgon
    skall vi hyra in flygledartornet på Landvetter så att storkarna hittar rätt. Så jäkla svårt skall det väl inte vara att hitta Gråbo o Lerum *s*

Blev inget Liseberg eller fika igår. Mina vänner tål inte vatten (lite dumt att bo i Göteborg när man inte gillar regn...) så det blev träning o sedan hem. Fixade lite hemma- syltade nypon o funderade på att packa men så blev det inte

• Ab fab

Carma- skall du köpa eller sälja?

• Ab fab

Reningsborg i Angered skall vara stor o bra. Jag har varit på den i Frölunda
    www.reningsborg.se/
    Vi har sålt på bellevue marknad o den är ok

Linum- kan inte du sjunga för babisarna? Om jag sjunger lä de knö sig ännu längre in

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2