• Ab fab

Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2

salut
    nu ligger jag och pöser på hotellet i Bryssel. R måste jobba lite så jag zappar på TV o surfar Brysel tillhör inte favoritställena i världen men Grand Place är vackert. Vi har tittat på Tintinmuseet. Det var inte dumt alls

Frujj- vilken skön berättelse. Du skriver bra. Och roligt!

• Ab fab

God morgon
    Inga fler storkar som landat.

I Bryssel syns bara en o annan duva.

Idag skall jag bara slappa. R jobbar hela dagen så det blir cafésittning o shopping för min del. Men jag tycker det är så skönt att vara själv så jag skall verkligen njuta

Igår var vi på Tintinmuseet- egentligen seriemuseet. Idag funderar jag på att kolla in Manniken Pis. Det känns som man borde göra det om man är här.

Annars tror jag inte Bryssel kommer hamna på topplistan över favoritstäder.

I morgon blir det Hamburg istället

• Ab fab

Nibla- jösses.. du är ju otroligt aktiv. Putsa fönster??? Sex verkar vara ett trevligare sätt att sätta igång allt med

Fru T - vad har du gjort????

Frujj- om du bakar kan du lägga det i min frys

• Ab fab

fast förra söndagen pajjade vår stora frys. nån som vet var man köper en begagnad? den står i källaren så ingen design är nödvändig

ligger morgongänget på webben?

• Ab fab

bauti- kanon. var r det någonstans?

nibla- hihi. cool tant. sluta städa o gör som hon säger

• Ab fab

är rätt kass på tvångstankar. vet inte om jag har några sådana alls. eller så är de så invanda att jag inte märker dem:-9

förresten- hur gör ni fettext?

• Ab fab

saad.. vi skall kolla.

jag har bara åkt bagageband när man hämtar väskan men nästa gång skall jag kolla om j ag kan åka so mtanten. Tjooohooo

• Ab fab

Nides-snart ar det ju ett ar for er med. Vi bedstamde att ta efter Bautis exempel och ansvara for varant ar sa blir det andra en overraskning. Smart ide

• Ab fab

hade nästan tagit vantar med mig om det är kallt o blåsigt

är det någon som hört från Carma?

• Ab fab

lycka till med seglingen Nides. Du kommer få en härlig dag.

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2