• Ab fab

Visst är det.

Tezz- ser fram emot att se nya bilder på hsuet. Tänk att ni snart skall flytta!

• Ab fab

Nibla- håller du emot?

frujj- hur mår du?

• Ab fab

Wow... skall ockupanten verkligen ge sig av. Va konstigt det måste kännas. När borde värkarna sätta igång?

• Ab fab

ta ett allvarligt snack med ockupanten (snyltaren *s*) Någon ordning borde det väl finnas. Den lille kraken skall vara snäll mot sin mor... annars ingen mat, leksaker, moppe eller eget rum...

• Ab fab

tjingeling Fru T. Mycket jobb -lite förvirrat men annars är det bra. Hur har ni det i grottekvarnen?

• Ab fab

idag blir det en sån där harang med grattis, lycka till och va kul meddelande

Nibla-stort jättegrattis till den nya Lerumsmedborgaren: ser fram emot att höra allt om den fina lilla flickan

Linum- jag säger som Gert F... äntligen. Vilken lycka att det finns ett slut på eländet! jag ser fram emot långa promenader med dig framgent

Bauti- grattis. Äntligen någon som kan se till mina naglar

• Ab fab

Tjohooo... är jag alldeles ensam *snyft*

• Ab fab

Äntligen. jag har saknat er. Ja om ni vill prata med mig förstås *ler väldans snäll*

Är det någon som hört om Frujj?

• Ab fab

Bauti- du kommer bli grym på naglar. Håller med Linum- du är pysslig o social. O min a naglar behöver kärlek

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2