• Ab fab

Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2

Hihi

ja vad hunden i familjen vet ni ju. Knut är ett bra namn på många sätt.

• Ab fab

var det inte Addiz som hade en som grymt namn på någon läkare. Linum- kommer du ihåg. Alltså namn som var roligt

• Ab fab

visst är vi. Men så är vi ju gurus också

• Ab fab

Och är det ett speciellt datum som är viktigt får man ju anpassa sig till utbudet.

Frujj- ser fram emot din berättelse också

• Ab fab

japp det var den läkaren

Frujj skrev 2008-09-08 15:33:21 följande:
    Tezz: Lilleman föddes 080903 kl 23.21(39 minuter kvar av kusinens födelsedag.. snacka om tajming.. haha)Hm om det var den läkaren jag berättade om en gång kanske? Han som jobbar på mag-tarm här på det lilla sjukhuset på hisingen.. hmm vågar man skriva namnet här? Antal B... HEHEHE
  • Ab fab

consomme är en klar biúljong. i detta fallet verkar den vara smaksatt med äpple
    tomatvierge tror jag är olivolja mixad med tomater till en sås. Jag ätit det när man gjort på div grönsaker - paprika, lök etc

• Ab fab

hej vännen
    Grattis och välkommen hem. Tsarinnan har satt sin prägel på hushållet förstår jag

Sitter kvar på jobbet, massor av jobb o ingen inspriation....

• Ab fab

tjingeling alla brudar

-veckomatsedlar. Vi har alltid det o jag har sparat dem fr 2007 o 2008. det går utmnärkt att kopiera. Veckans finns på min nya blogg också

• Ab fab

Vilken sötnos lilla N var. det var härligt att se er alla tre. Jens såg ut som han svävade ett par centimeter ovanför marken.

de anda som var där... var de dem från jobbet?

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2