• Ab fab

Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2

Linum.... I MORGON!!!!!!

• Ab fab

God morgon
    slappade rejält igår. Inte många knop i soffan. Zappade mellan Idol o Roomservice

• Ab fab

o jag som såg en sådan cool dramaten i Paris- helt klädd i rosa fjäderboa

• Ab fab

hej vännen
    nej inte hemma i morgon men kommer förbi i morgon em med dem. Sätter dem på trappen om ni inte är hemma om det ok

• Ab fab

Ni är det dags för svampskogen. Återkommer med rapporter om resultat senare

Mats Sundin.. e inte han snygg???? Nibla är ju vår sportproffs. Hon vet nog hurhan ser ut

Promenar på lina o party on Bauti

• Ab fab

hej Linum- du måste ha sett ut som en kalv på grönbete
    Igår hade jag trädgårdsdag- rensa o klippa ner. Resultatet är inga naglar kvar o massar rivmärken. BAUTI- jag ser verkligen fram emot när du är klar med din kurs (grattis o lycka till!!!)

Sen var det fika o bio med väninnorna.Min absoluta favoritbok- Brideshead revisited hade blivit film. Väldigt brittisk. Ok film men inte fantastisk.

idag blir det yoga o sen fika hemma hos Tonsårs A:s mamma. Surar på R idag så vi får väl se hur det blir*s*

• Ab fab

Ähh .. ibland är R inte så himla flexibel

Har lillleeeebooooo fått något namn ännu eller skall jag bara kalla honom LB

• Ab fab

oflexibel o gammaldags Ähh.. jag ignorerar honom ett tag, gör som jag vill o sen brukar det gå över

Oscar är bra. Tim.. nja... (nu klampar jag säkert i klaveret ordentligt men då får förlåta en förortstant utan barn*s*) men är det inte lite y-varning på det? Håller på Alexander. Passar bra ihop med W tycker jag

• Ab fab

Så länge det inte blir Jerker eller Dick

• Ab fab

fanny är väl kvinnlig kroppsdel också? eller är dem mer amerikanskt uttal

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2