• Ab fab

Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2

det finns väl underbyxor (kan väl knappast kallas trosor**s) med inbygd gördel o sen finns det väl sådana man spänner runt

Lunch idag blev rökt makrill och gurksallad (gurka, sweetchili+olja+salt toppat med lite hackade nötter)

• Ab fab

vilken glamour-mamma du är... gördel o genomskinliga BH-band

• Ab fab

jag är grymt impad (inga ironiska fniss här inte. det är verkligen så)

har ingen arbetslust. Hittade skojig blog.....
    www.uglyfood.com/

• Ab fab

shopping på IKEA igår. Lite piffat hem efter det. Sen blev det tv o godsi (var så himla godissugen, inget i skåpet. Tur att man har tonåringar hemma så man kan sno lite av dem...)

Vilken babe det var i tidningen idag!!!

• Ab fab

tjingelin. Idag är det en seg dag. Det var många timmar party igår. Vi började 13 med förberedelser hemma. Festen började 1430, 120 personer var vi. Vi cyklade runt kvarteret i gurpper o käkade hos varandra- förrätt hos mig, varmrätt hos gruppen som var Guayana o dessert hos Jordanien. Sen samlades vi alla på en lokal krog för dans o bar. halvtvå pallade jag mig hem. vin, drinkar, öl, champagne, rom från guyana, avec... tjoho i huvudet

Som tur var blev det ingen svampplockning idag. Kändes skönt att skrutta hemma- städa o rensa i trädgården. Möjligtvis blir det en fika på Aludden.

Va spännande att se Tezz' hus.

• Ab fab

Ja det är inte dumt- städa o rensa i trädgården äör nog bra terapi. Om någon är fikasugen tänkte jag baka äpple- o ch kanelmuffins

Hoppas härskarinnan känner för promenad idag med. Hur har helgen varit - börjar ni komma in i hemmalivet lite?

• Ab fab

åhh Bauti- kan inte plocka svamp med mig????

förresten- du kollade ju på båten hemma hos mig. Jag tror att det finns en affär som säljer nautica inte långt från hotell Riverton.

• Ab fab

Låter som ett bra träningspass Tezz. Ingen bodypump behövs idag

Carma- äpplena står i valvet under entrén om ni åker förbi o ingen är hemma.Det står två papperskassar där

• Ab fab

Linum... och varför åkte du förbi mig... hade ju muffins nybakade till dig...

Tezz- Life exclusive i Hasselbladshuset

Nibla- va konstigt det måste kännas att vara själv kvar. O för N att åka iväg. Kul med bilder- det är så roligt att få följa med i utvecklingen

• Ab fab

glöm inte att ta foton Bauti på lägenheten-sånt är så kul att se

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2