Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2
Nu ska det lagas linssoppa i det kallebäckska köket!
Nu ska det lagas linssoppa i det kallebäckska köket!
Frujj: Du kan väl skaffa en gördel? Ska vara bra för att återfå muskulaturen man en gång hade kring magen har jag hört.
Nu har jag ätit linssoppa 2 dagar på raken. Hur tror ni att en stackars mage reagerar på det?.. *blurpbrrrkabamm*
Inbyggd gördel får mig osökt att tänka på Bridget Jones Dagbok... "Hello, mama..." *asgarvar*
Hahaha
Tyckte att Cat Litter Box Cake såg smarrig ut! Undrar om den smakar som jag kommer ihåg? Jag åt nämligen kattskit en gång när jag var liten...
Nibla: Råsaftcentrifug? Trevlig manick...
Ska N vara hemma också eller sköter du marktjänst över hela tiden? Lägg ingen vikt vid min fråga - man gör precis som man vill. Är varken för eller emot. Har väl ingen åsikt mer än att man får göra precis som man vill... Bla bla...
Nibla: Jag håller med dig fullständigt! Iofs kan det väl vara skönt att vara hemma i ett helt år, men det blir ju lite orättvist. Det där med sammanslagen inkomstberäknad föräldrapenning lät som en bra idé. Det tycker jag att du kan gå till val med! Jag röstar för!
Go, Onibla
Carma: Jag har 2 st 4-kilos änglar i päls! Pilutta dig!
Maken är på AW, så jag ska äta mums-mums och titta på Dobidoo ikväll! Lyckliga jag!
Trevlig helg allihop.
Maken är på HiFi-mässa idag (fånigt...). Har inget bättre för mig, så jag jobbar väl en stund... Måste bli klar med ett stort projekt före torsdag.
Nu har vi varit i Rävlanda och tittat på Tezz och A:s nya hus. Kommer att bli jättefint när det blir klart!
Fika, sedan middag, film och ostbågar ikväll.