• Linum

Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2

Bauti: Vad kul! Hoppas att det går bra.

• Linum

Bauti: Fåna dig inte! Du klarar allt!!! Vilja, vilja, vilja. Du kan få låna mitt uttryck: "Hur svårt kan det vara?"...

Jag vet att du kommer att bli en utmärkt nagelteknolog. Du är pysslig, noggrann, gillar naglar, kan prata med allt och alla om absolut ingenting (extremt bra förmåga).

• Linum

Då får du säga till dem att sticka, för de har inget i din nagelteknologhjärna att göra.

Tänk: Jag kan flyga - jag är inte rädd

• Linum

Jag pratade med carma häromdagen och då visste hon inte riktigt när de skulle kunna åka hem, men nästa vecka är de säkert hemma.

• Linum

Jag är fikasugen som sjutton...

Är det någon som kan snart eller?

Vet ni vad - den enda som gissade någorlunda rätt (en dag fel, rätt kön) i vår bebistippning var Nibla - på sin egen bebis. Tycker att hon ska få spöstraff för det. I alla fall fikastraff. Hon har ju fyllt sin frys, så vi kan väl våldgästa henne lite senare?!

• Linum

Får frujj en pojke har jag i alla fall gissat fle på samtliga...

Idag kan jag inte, men nästa vecka ser bra ut.

• Linum

Men gud vad spännande!!!

Frujj: Hoppas att du slipper köerna... och lycka till! Jag har satsat på att du får en flicka, så då får du nog en pojke

• Linum

Jag har skickat ett skvallersms till nibla om att frujj är på väg... Hon ,åste ju få veta! Tänk om de träffas på BB!!!

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2