• Linum

Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2

Jag äger bara en röd huvtröja från Semcon - det enda röda i min ägo...

Däremot har jag en svart trekantig sjal (lång och stor) med fransar och lite mönster i svart. Jag har hittat den på gatan och den ser väldigt "balkanaktig" ut...

• Linum

Nides gissade visst på 28/8, så då är ni två i augusti.

• Linum

Hallå allihop!

Ni som gjorde håruppsättningar - det är någon som behöver hjälp!

Baver: Jag har själv kort hår...

• Linum

Linums rygg/ben går ganska bra. Frågan är bara om smärtan börjar avta, om tabletterna jag äter gör sitt eller om jag helt enkelt vänjer mig vid smärtan... Tål att tänkas på.

• Linum

Fin bild, nides!

*undrar fortfarande var carma är*

• Linum

Carma: Du får går lite i backar och trappor, fast om bebis inte är redo, så går det ju inte att göra något åt...

• Linum

Ursäkta en dum fråga, men vad är en färdknäpp?

• Linum

aha.. *känner mig fånig*

Förresten, hur gick det med J:s nya jobb? Blev det något?

• Linum

Carma: Varför är du ledsen? Du ska ju snart äntligen få bli mamma! Är det hormonerna som spökar eller tycker du bara att det är skittråkigt att vänta?

• Linum

Carma: Då tycker du lite synd om dig själv också. Låt bli det - det hjälper inte... Jag har provat så många gånger att jag blir trött på det bara jag ens tänker tanken.

Doktor Linum ordinerar soffliggande bland mjuka gosiga kuddar och benen högt, bra filmer med happy endings, godis, glass och en hel massa kärlek från maken!

Tids nog får du inte tid till att tänka på dig själv, så passa på att njuta av livet som det är!

*skickar en hel massa slängkyssar till Gråbo*

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2