• Frujj

Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2

Linum : Fniss ja du kan ju konkurrera med lilleman här kanske *pruuuuutttttellipruuuuut*

Hmm en gördel? Vad är det om jag får fråga? Är det en sån man har runt magen som håller in alltihopa? Jag har ett par såna trosor (hihi) som ska hålla in men ajg vet inte om jag ens får på mig dom nu.. kanske ska testa... Inte kul att stega in där i kyrkan men någorlunda normal kropp men så ser magen ut som en Nallepuh mage...

• Frujj

Mmm va gott med rökt makrill!

Nä det är väl snarare underbyxor.. eller armhålebyxor *s*
    Hmm usch behöver hitta en amningsbehå med genomskinliga axelband oxå.. var hittar man det????

• Frujj

*fniss* Jo det är ju inte varje dag man går på bröllop 2 veckor efter man legat på förlossningen o svettats...

• Frujj

Urk vilken äcklig mat på den där bloggen...

Nä nu ska vi till bvc på första besöket sen får det väl bli en snabbis till backaplan o lindex. *spana bh*

• Frujj

God förmiddag, Här är det natt när det är dag och dag när det är natt.. eller nåt sånt.. Lilleman har en förkärlek för att vara vaken mellan 1 och 5 ungefär och så även inatt. Så man är lite mör när man måste gå upp 6.45 för att vinka hejdå till stora E innan hon går till skolan.

Linum: Vi har kompisar som bor där i skogarna utanför Nödinge, när de flyttade dit för några år sen och vi åkte dit första ggn och medan grusvägen blev smalare och mer och mer skog gjorde vägen mörkare tänkte jag... ALDRIG att jag hälsar på dem mitt i vintern när den här vägen är täckt av snö.... hihi men nu har vi varit där även vintertid.. hehe

Är det nu på fredag det är op-dags?? Får du stanna kvar över natten eller åker du hem samma dag??

Bauti: Det kommer gå jättebra på kursen *skickar styrkekramar*
    Och oj vilken skogsfångst!!
    7 liter var inte illa!

Nä nu är det dags att laga middag! Tomatlasagne blir det idag!

• Frujj

Ahh. Hann lägga in en ny bild på bloggen oxå!

• Frujj

Hej och godkväll!
    Carma: Skönt att lilltjejen fick ok-stämpeln i rumpan... eller pannan *s*

Nibla: Stora Es halvsyster på den andra sidan hade oxå en sån skena o det har gått hur bra som helst med det vad jag vet, inga men eller sånt efter. Förstår att det är lite meckigt när man ska byta o så... hoppas den är i plast och lätt att tvätta av...

Ab: Din fråga på bloggen: Nja namnen är inte klara än, just nu väljer vi mellan Tim, Oscar eller Alexander. Det sistnämnda är jag mer förtjust i än vad maken är och stora E tycker helt klart Oscar.. men jag vet inte.. tycker alla är fina. Kan inte välja bara. T är lite kort och A är lite långt med tanke på vårt efternamn.. som ju är ganska långt....
    Satt och kikade på www.svenskanamn.se igår men hittade inget självklart.

Tyvärr inga päron i trädgården. Några skabbiga vinbärsbuskar bara som vi tänkt göra oss av med.

Carma: Vad skönt ändå att få prata igenom förlossningen o det som hände med de som var med. Är man en normalföderska får man gå hem med sin journal i handen och kan vara rätt förvirrad. Jag läste igenom mina papper när jag kom hem och fick flera aha-upplevelser.. saker jag glömt eller som jag inte fattade när jag låg där och var lagom dimmigt i huvudet.

Ska ni andra döpa era barn? Vi har tänkt göra det men vet inte när. Vet bara var!

• Frujj

Linum: Lycka till med operationen om jag inte hinner in här imorgon för att säga det. Ska tänka på dig och hålla tummarna för att du får en härlig lördagspromenad. Utan ont!!

• Frujj

Vilken lustig grej egentligen.. Carmas lilla N föddes på samma dag som W är född och Niblas L och våran lilleskrutt är födda på samma dag...
    Hmm nån här i gänget som är född 11/8?? (stora Es dag..)

• Frujj

Linum: Hmm ja det är det.

Vilka bra dagar alla väljer

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2